Wat kun je doen!?!

image

De laatste dagen en er zullen nog meer volgen waren baal dagen veel is omhoog gekomen en de feestdagen komen eraan ,wat kun je doen ,nou gisteren heb ik lekker lopen vloeken men darmen waren ook weer van slag en meestal ten kosten van men nachtrust, dus gisteren was ik echt niet gezellig niet veel online letterlijk en figuurlijk met mezelf wel te verstaan. Nu lag daar nog men klein projectje die lag er al een tijdje ,dus maakte ik van die baaldag gebruik om het project catwalk haakwerk af te maken wat me dan ook gelukt is ,vandaag voel ik me redelijk nog niet zoals ik me graag wil voelen maar ja zo is het en aan chronische depressies gaat met pieken en dalen .Gelukkig dat ik handwerken hervonden heb ook wel een vloek want kan dwangmatig worden maar daar vind ik men afleiding in. Ook hier hoor maar op sommige dagen kan ik meer er niet bij hebben dan lees ik graag mee sla sommige over is me dan ff te intensief weer andere toveren toch even een lach ja dat kan ik nog op men gezicht door hun schrijfhumor :-)
Dus dat is wat ik kan doen om me op te zwepen slaat met zweepje kort maar krachtig ;-)

Ps: heb geen medelijden ,heb ik ook niet ,ik heb er mee leren leven!

O ja niet dat ik het verplicht ben ,maar dat verklaart als ik al afwezig ben mijn afwezigheid ;-)