In de Wolken …..

image

Nee nee geen beschuit met muisjes en nee ben ook niet verliefd eentje is voldoende ;-)

Ik had al een tijdje zin om te bakken het liefs in de zon echter op de camping ontbreekt een oven . Nu zijn we dus thuis en dat bak gevoel kwam weer hoog ,dus yeah Appie vd Heijn ligt direct aan de overkant . Eieren check, slagroom check ,cakebeslag check ,helemaal in de wolken kom ik thuis *ruikt de baklucht al,in gedachten *

Nu pakte ik de spullen uit en keek nogeens op de verpakking: bakring o 24 cm ja die heb euhhh sodejue verdikkeme sjees ik op de camping en de mixer óók! Waarom? Omdat ik Dr.Oetker kwarktaart mix had die niet in de oven hoefde maar in de koelkast ,dus dat materiaal ligt daarom nog op de camping :-(

Dus kom ik met mijn hoofd maar uit de wolk kijkt wat makkelijker . Nu denkt u natuurlijk dat bakken zal wel niet doorgaan ,ha ik heb nog altijd een cakevorm ja niet te geloven maar wel nog altijd geen mixer maar dat was in overgrootsoma’s tijd ook niet dus zal ik mijn handen eens goed de bezem laten kloppen door het beslag tjaaa of de vorm iets uitmaakt!? Waar het inkomt geen idee ….morgen ga ik aan de slag en dit beloof ik gelukt óf niet gelukt Wolkje het resultaat morgen zal ik u niet onthouden ;-)