Van helemaal Down Under

Voor meer als 10 jaar terug, toen ik me eigelijk pas een beetje begon te bewegen op het www kwam ik ,als ik me goed meen te herinneren via een MSN site in contact met ene Matthew, hij was de nederlandse taal (nog) machtig dus ik wist niet dat ik met het andere end vd wereld in contact stond, totdat er ook via de MSN messenger wel eens contact was en de tijden verschillen dan heel erg,Ger had ook contact gekregen met hem, dus het ging dan via de messenger of e-mail, dit ging toch wl wat jaartjes door en we wisselde ook adressen leuk voor de feestdagen :-)

Toen kwam opeens een pakketje aan met *zie foto boven* hele leuke onderzetters en jawel ze waren van Matthew uit Down Under Australia, er zat ook een heel aandoenlijk kaartje bij met een spreuk die hier te vinden Zo ver weg en toch dichtbij

Ja en op een gegeven moment ik zelf wist niet meer zo zeer wat de rede was dat het contact er in eens niet meer was, totdat ik het vandaag met Ger nog eens erover had…..maar goed het was idd geen fijne rede maar laten we dit lieve en goede dan maar een plekje geven het is toch nog altijd een fijne reminder from way down under ;-)