Zwijmelen Op Zaterdag

Dit liedje van Journey heeft me altijd al getrokken het zegt ook zoveel en vooral…..Blijf in jezelf geloven en hou dat vast !

Mogelijk gemaakt door:  http://rammelaars2.blogspot.nl/  Marja

18 gedachtes over “Zwijmelen Op Zaterdag

  1. Nou dát is spooky, ik kom hier op jouw log aan en wat is er op tv (1 classic, “We Ae The 80s”)?? Nou inderdaad. Práchtig. Ik luister sowieso graag naar Journey <3. Die man heeft me toch een strotje, zelfs live. Geweldig. It goes on en on en on en on……♪♪

  2. Het geloof in jezelf loslaten gebeurt soms zonder dat je het wilt maar het bezorgt dan wel vervelende emoties….. dan is een stuk muziek soms nodig om het geloof te herstellen.

    Mooie bijdrage!

    Liefs

    • Ja, ik ging de laatste keer afscheid nemen van mijn moeder waar ze opgebaard lag en dicht in de buurt werd dat liedje gespeeld,buiten dat ik het al een mooie plaat vond *was het een kleine boodschap van haar ,geloof in jezelf *

  3. Ik had het in geen jaren gehoord dat nummer… wel leuk.
    Het gaf/geeft mij altijd een ietwat weemoedig gevoel.
    Het gekke is dat ik met net 19 jaar een keer net zoiets heb gedaan… ik ben toen ook eens gewoon in de trein gestapt en vertrokken toen ik het even helemaal zat was.
    Lang verhaal…

    Een fijne voortzetting van het weekend wens ik je,

    Gabi

    • Dank je voor je reactie, muziek triggerd soms weleens iets los en zoals ik zie deze plaat ook bij jouw, ik vond het altijd al een mooi nummer maar ook bij heeft het een tintje gekregen*zie op antwoord meldoy* Jij ook een fijn weekend xxx

Laat een berichtje achter :-)

