Ik Ben Tegen Zinloos Geweld

image

Ter nagedachtenis aan Richard Nieuwenhuizen Grensrechter uit Almere

Stop the Violence at school ,sports ,domestic at the street ,stand up and Say No!

Stop het Zinloos Geweld op school ,in de sport ,op straat ,in huis sta op en Zeg Nee!

14 gedachtes over “Ik Ben Tegen Zinloos Geweld

        • We zijn met zijn alle afgestompt ,we zien constateren ,willen graag het anders zien maar de realiteit is dat een paar dagen later alles doorgaat . Families zijn hun hele leven gestraft doordat ze man,kind of een dierbare moeten missen .

          Mijn bijdrage is er een log met logo aan te wijden ,zag het op Facebook en heb op delen geklikt ,zodat het onder de aandacht blijft ,voor hoelang ik weet het niet? Hoop dat andere ook een kleine bijdragen leveren het www ken veel mensen bereiken ;-)

    • Ja J@n dat is toch triest het heeft zeker altijd al geleefd maar het wordt erger,extremer in 2007 ben ik slachtoffer geweest, gelukkig had ik een onpartijdige getuigen als je dan nagaat dat de dader maar 180.00 euro boete kreeg van de rechter en dat ging naar vadertje staat, ik moest civiel klagen heb toen ” gewonnen” maar de rompslomp die je hebt ik ben er en dat is het belangrijkste. Wat ik niet vergeet waren omstanders ( dat men zich erbuiten houd begrijpelijk) niet eens de politie belde en dat kan in de tijd vd mobiele telefonie toch geen moeite zijn en het minste wat men kan doen,daarom dankbaar met die getuigen die zich meldde .

        • Ja het is de verantwoordelijk van ons alle het kleinste gebaar kan al veel uitmaken en het ” kijken ” maar helemaal niks betekenen is verschrikkelijk :-(

          Ik ken me ook beelden van een vrouw ik meen rotterdam herinneren die in elkaar geschopt werd ook omstanders kijkers maar niemand die iets ondernam brrrr. Bellen meteen bellen dat maakt al veel verschil ;-)

  1. Ik ben niet tegen zinloos geweld.
    Ik ben tegen alle vormen van geweld.

    En Degene waar ik in geloof
    Zei, de satan waart rond
    als een briesende leeuw
    zoekend wie hij kan verslinden.

    En Degene waar ik in geloof
    Spreekt altijd DE WAARHEID

    • O HHH ik ben zeer zeker tegen alle vormen van Geweld, ik heb al in een antwoord weergegeven wat me in 2007 is overkomen !

      En ik bescherm me dan ook tegen alles wat ik meen mij Geweld aandoet,het zei lichamelijk, het zei geestelijk en dat instinct spreekt voor mij de waarheid.

      Daarom dat ik dit Logo hier plaats want elke dag waar ook ter wereld lopen andere mensen het voor andere te verzieken!

Laat een berichtje achter :-)

