AH

AH

Ik moest even nog snel naar de winkel en bij ons om de hoek ligt AH, ik heb mijn spulletjes die ik nog nodig had genomen,verjaardagskaarten, cappuccino voor de senseo o ja en wat paracetamol. Nou dat ging lekker snel ik had geld en mijn pin erbij,dus kwam bij de kassa’s aan en werd in koor geroepen hier wordt alleen gepind bij deze kassa (lieve log mensen ik was vandaag iets kribbig ) beide mensen zaten lekker in gesprek en hadden niemand aan hun kassa, dus ik loop naar de andere kassa, maar dan opeens krijg ik een klik in mijn hoofd en met dat ik mijn spulletjes al op de band leg, draai ik me om en vraag aan die jonge damen en man of ze aan mijn voorhoofd konden zien of ik niet pinnen wilde ? Mevrouw we moeten dat tegen iedereen zeggen, oke zeg ik dat kan ik begrijpen maar ik kan ook dat grootte bord boven lezen waar op staat ”deze kassa is alleen voor te pinnen”, dus kunnen jullie niet weten wat ik nu wou (punt)

Begint me die juffrouw aan de kassa waar ik was ook nog eens maar mevrouw we moeten dat zeggen, ik weer hetzelfde verhaal aan haar uitgelegd,dat ik lezen kon en dat twee personen niet aan mij konden zien wat ik wilde en de manier waarop beide het brachten zij ik tegen haar, ik zeg ik kom nog net niet aan de kassa word in koor geroepen en zeggen twee ipv de verantwoordelijke aan die ene kassa wat de bedoeling is (met grootte grijns)hier wordt alleen met pin betaald, ja mevrouw wat is dan het probleem ? Juffrouw het probleem schuilt zich in hoe men het zegt! (tjonge jonge boodschappen ingepakt en betaald )

Zo gevolg doordat ik dus betaald had aan de kassa moest ik toch nog pinnen aan de automaat voor geld bij te tanken ,die automaat staat enkele meters van de kassa waar ik uit eindelijk mijn boodschappen betaald had. Hoor ik hoe die cassiere’s het hele verhaal in vol ornaat (waar ook andere klanten stonden) het verhaal vertelde……

Ik roep Juffrouw ik heb oren en ik kan goed horen wat je verteld, zei weer ja maar ik vertel alleen wat u zei, ik zeg dat kun je doen maar niet dat ik het tot hier kan horen en vooral niet waar andere mensen bij staan (grrrr)

Overlegd zou ik me meldden bij de klantenbalie maar ik moest nog bij een winkel zijn en ik dacht dadelijk weer dezelfde discussie pfff

Eenmaal thuis zat het me toch niet lekker en heb de stoute schoenen aangetrokken en heb met ze gebeld, wat bleek een andere klant had zich ook gestoord aan de mentaliteit en gedrag van deze caissières dat deze er melding van had gedaan,dus ze waren met deze zaak al bezig en blij dat ik toch gebeld had om te zeggen hoe het dan nu precies had gelopen ( ik heb ook eerlijk gezegd dat ik zelf wat kribbig in mijn vel zat en het geval aan de kassa,nog dacht nou ja )de druppel vertelde ik dan was dat ik enkele meters verderop hoorde dat ze dus luid het verhaal onderling uit de doeken deden en dat hoort niet, willen ze het nabespreken konden ze dat in de kantine doen (professioneel opstellen heet dat )nou ja . Management gaf me gelijk en ze gingen daarmee aan de slag en des betreffende personen zouden ter verantwoording worden geroepen want het hoort inderdaad niet excuses kreeg ik aangeboden en ik kon als ik in de winkel was na haken hoe het verder afgelopen zou zijn.

AH bedankt dat jullie dit serieus opnemen en dat die andere klant er ook melding van had gemaakt zo stond ik tenminste niet alleen ervoor :-)

Ps: zo nu ga ik naar de jarige jobjes ;-)