Spreekt me aan en Lees ik graag

image

Dat heb ik dus met mijn boekenbon gekocht voor mijn verjaardag ,ik mag graag engelenkaartjes trekken en vond van jullie uitgezien de rechter boek”een engelenworkshop” ,die heb ik gekocht en links van jullie over in dit geval mijn sterrenteken boogschutter” de magie van de geboorte dag boogschutter”, iedere dag staat apart beschreven van elke boogschutter heb wel al gelezen dat ik met mijn partner goed zit * heeft hij even geluk gehad ,anders stonden de koffers buiten ;-) *

P es: ik hou hiervan en verwacht dat niet van u lieve mensen :-)

P es p es: ieder leest iets anders ,ik lees dit ook Dan Brown ,Deepak Chopra ,Donald Walsh ,Suske en Wiske ,kom even niet op de schrijver Van Bloemen op Zolder

P es p es p es: Blijheid leesvrijheid ;-)

25 gedachtes over “Spreekt me aan en Lees ik graag

  1. Ja J@n zo’n e-reader heeft ook wat in ieder geval heel veel boeken :-) Lijkt me ookideaal hoewel ik een echt boek ook graag voel .

    Hahaha ja ik zei al tegen hem nou volgens het boek mag je blijven hij lekker sarcastisch ”heb ik even geluk” :-P

    Dank je J@n, groetjes oet krichroa ;-)

  2. Sinds ik blog kom ik eigenlijk vrijwel nóóit meer aan lezen toe ! Iets over astrologie lezen kan best leuk zijn ,zelfs als je er zelf niet “in geloofd ” is het grappig te lezen wat er wél en niet klopt .Zo is mijn huwelijk gedoemd te mislukken omdat een stier en een leeuw een té moeilijk combi is …we hopen er nu al ruim 51 jaar het beste van maar ze zullen wel gelijk hebben -)

    1. Rietepietz ik moest ook lachen om Ger ik zei tegen hem gho heb jij geluk je mag blijven hahaha,hij zo sarcastisch ”heb ik even geluk”

      Er zijn elementen zowel de negatieve als de positieve die dus kloppen (bij mij )

      Maar om daar echt een ”relatie” om te baseren hmm nee dat is toch net een grootte uitdaging of het dekseltje past of niet en ik zou niet weten wat ik aanmoest met een saaie ”piet” ;-)

      En zo zie je maar Rietepietz dat je met Henk het tegendeel hebt bewezen :-)

        1. Ja dat zie ik in jullie filmpjes, hij wordt onder dwang gehouden om maar te filmen en ieder die het ziet denkt, dat kan niet ….het was toch gedoemd …kijk nou….50 jaren verder dat is heel bijzonder Rietepietz op de dag van vandaag en mogen jullie best trots op zijn *wat jullie ongetwijfeld ook zijn * :-)

        1. Het is niet onrust gevend Emmeke * veegt zweet van voorhoofd * je getal staat niet bij de potentiële kandidaten maar ook niet bij de”fatale” hihihi ;-) Op 10 dec. 2012 23:56 schreef “Laura Buszewski” het volgende:

          > 30 sept toch? Ik ga eens kijken en kom er morgen op terug ;-) > Op 10 dec. 2012 23:17 schreef “dewerelddoordeogenvanjuistja” <

Laat een berichtje achter :-)

