Dank je wel AH Kerkrade ….

image

Vandaag was ik wéér bij AH en zoals besproken aan de telefoon na aanleiding van  het kassa incident ,ging ik dan even navragen hoe het gegaan is en ook dat ik me ook zo even wilde voorstellen dan alleen aan de telefoon .

Een teamgesprek had plaatsgevonden twee vd 3 toonde inzicht , ééntje helaas niet aangezien zij sowieso de kantjes ervan afliep heeft dit tot de druppel geleid en heeft ontslag gekregen .

AH heeft de klacht inderdaad afgehandeld als besproken ze hadden al hun excuses aangeboden aan de telefoon wat ik al héél netjes vond ,ik ben blij dat ook 2 inzicht toonde en wat ik héél lief en klantvriendelijk vind en eigenlijk niet nodig want met hun aangeboden excuus was ik al tevreden mee ,kreeg ik dat prachtige kerststuk ,AH Kerkrade dank je wel! :-)

20 gedachtes over “Dank je wel AH Kerkrade ….

    1. Ja heel aardig Vonnie :-)

      Eerst twijfelde ik of ik er melding van zou maken,enfin heb het dus wel gedaan en ze vroegen mij ook even om in de winkel assistent manager aan te spreken,dat deed ik dus vandaag ,nou ja ik vind dit dus echt meer als klantvriendelijk :-)

      Groetjes laura xxx

  1. Nou dat is inderdaad supermarktnetjes zeg! Daar hou je, naast een pinkassatrauma nog eens iets aan over hihi. Dat ene meisje niet. Maar daar had ze eerder aan moeten denken. Ik hoop dat ze er iets van geleerd heeft…heeft ze er tóch nog iets aan overgehouden ;-).

    Geniet maar lekker van je kersttstukje!

    1. Ja dat doe ik zeker,meer als fair afgehandeld :-)

      Enne nee dat meiske houd er geen trauma aan over die al de kantjes ervan afliep,zelfs nu had ze een kans gekregen maar ze zag haar fout niet in dus dat was de druppel. Nou en wie weet ook erg geraffineerd want ze had schijnbaar geen zin en ontslag nemen is dan geen optie want dan krijg je geen uitkering,dus in die zin houd ze een uitkering eraan over een lekker lui wezen op de bank!

      1. Ik denk dat het meisje zelfs nog te lang het voordeel van de twijfel heeft gehad. Jammer, die zitten op plekken waar anderen dolgraag hadden willen zitten. Dus nu is er plek voor iemand die wél weet hoe het hoort ;-).

        Vandaag had ik ook weer iets. Ik liep bij ‘n Wibra en zag een vrouw een zak pepermuntjes uit het rek grissen. Dat is niets nieuws natuurlijk maar het zag er zo vreemd uit. Ik er dus stiekem achteraan en jawel hoor, dat stopte ze in haar tas. En een kersttafelkleed. Dus ik zei dat tegen het meisje aan de kassa. Die kijkt eens naar buiten en toen weer naar mij. Zegt ze:”Bedankt voor het melden. Dan weet ik dat voor een volgende keer”. Nou jaaaaa. Net alsof zij haar kan herinneren de volgende keer? Het zal wel weer aan mij liggen hoor maar tsjongejonge zeg, zulke mensen horen toch niet in een winkel?

        1. Nee Em die horen ook niet in een winkel, gedemotiveerd tot en met ,hebben van niks kaas gegeten en wieweet nemen ze na dienst ook zelf wat mee naar huis, valt toch niet te controlleren,schrijven misschien in een log melding van diefstal en kwakken hun eigen verlanglijstje erbij brrr

                  1. Jaaa, dat is het ook. Hoe vaak ik mezelf niet afvraag of het nou aan mij ligt??? Daarom ben ik blij met mensen zoals jij “om me heen”. Dan weet ik weer even hoe het zit en dat het niet aan mij ligt. Misschien wel aan ons hahaha ;-).

Laat een berichtje achter :-)

