Adventstijd met een Adventkalender laat je elke dag verrassen

image

Dag 24
We zijn op Heiligavond gekomen mijn wensen staan al boven aan ,toch vraag ik ook aandacht voor mensen die door moeilijke tijden gaan en mensen die ze lief hebben binnenkort moeten laten gaan en voor degene die al afscheid hebben genomen op deze dagen zijn dé herinneringen die dubbel boven komen xxx

Kerstelfje Emmelinda

157 gedachtes over “Adventstijd met een Adventkalender laat je elke dag verrassen

                    1. Ohhhh kijk eens…hier is het ook veranderd! Jij hebt niet stilgezeten vanavond hihi. Mooie plaatjes heb je uitgezocht! Gezellig zo he? En oooooehhh wat lees ik? Weer gebak vandaah? Mjammiejammie hihi. Van harte gefeliciteerd met Babske en Jens! Ik doe mee met hieperdepiep: HOERAAAAAAA.

                      Slaap lekker wijffie! See ya <3 xxx

                    2. inderdaad niet stil gezeten , ik werk via mijn telefoon daar bewerk ik ze via picsart,stuur ze aan mijzelf via de mail ga dan weer achter de pc en dan maar hopen dat het iets word en hupsakee, hihihi alleen zijn hier weer de tijden anders dan op de phone dus zat dat weer ff niet goed,uit eindelijk dan toch geplaatst ;-)

                      jaaaaa ze zijn jarig hoeraaaaa jippie ji jippie jo strakjes krijgen ze hun cadeau ;-)

                    3. Dat zag ik idd laatst dat de tijden anders waren op je log. Ik weet niet of je dat nu nog zo hebt maar dat is in te stellen via het beheerscherm. Als je die tijden in ieder geval bedoelde? Daar kan ik je wel bij helpen?

                    4. Ja Em die bedoelde ik nu kan ik via de telefoon wel ,gister echter bij de pc krijg ik 24 uurs aanduiding maar pakt die niet ,zal straks proberen en anders geef ik wel een gil ,thnx ;-)

                    5. Hihi kijk die kleine Lau eens liggen. Schattig hihi. Leuk joh dat je dit in deze log kunt verwerken hihi! Je bent dus in Heerlen geboren? Zit jullie familie ook daar in de buurt dan, omdat jullie terug naar Kerkrade zijn gegaan na Buchten?

                    6. Nee, je weet dan ook niet wat je kunt verwachten. Wel dat je al je vriendinnen enzo moet achterlaten. Niet dat het nou de andere kant van de wereld is maar dan nog. Het is ook dat je er zelf dan niks over te zeggen hebt denk ik he? Toen ik met Marc ging samenwonen vond ik dat ook spannend, zo naar een stad. Hihi en nou is Tiel dan wel een stad maar eigenlijk een uit de kluiten gewassen dorpske. Nu pas, sinds ik hier woon, weet ik wat dat is, een stad ;-).

                    7. Hahaha echt he en weet je wat het mooiste is? Nou woon ik dan in een stad en hoe noemen ze zichzelf hier (PSV)? BOEREN. WHAAHAAA. ik kom er gewoon niet van af, al had ik het graag!

                    8. Debiel he? Hahaha. De eerste keer dat ik dat hoorde begreep ik er niks van. Wat roepen die? Euh trouwens, na al die jaren begrijp ik er nog steeds niks van hahaha. Mafkezen ;-)

                    9. Oh hahaha ik was gisteren al naar een stoet mestkarren aan het uitkijken maar ik zag niks. Nou snap ik het. Zozo poehpoeh, nounou, dat doe je goed eej ;-).

                      Lief van jou, die wens voor vandaag ;-) xxx

                    10. Ik gun ieder natuurlijk zijn of haar deurtje naar geluk :-)

                      Maar vandaag is het voor vele heel speciaal, zo las ik een klein stukje in de krant dat een babytje om 12 voor 12 op 12-12-12 is geboren nouuu prachrig toch ;-)

                    11. Oepssss en dat kind krijgt dat het leven lang te horen *jij was altijd al zo zelfs hoe je op 12-12-12 om 12 uur 12 min moest komen kwam je 1 minuut te laat * hahaha o zo zielig ;-)

                    1. Ja ik wens je Ria met Benni en je Belhamels een hele geslaagde dag :-) Ik hou je blogje in het oog voor als je er een logje van maakt ,kan ik ook even meegenieten ,truste voor later x

    1. Geinig he,ze vragen zeker elke x mag nu een deurtje open oma ? Wat lief :-)

      Ik was vroeger ondeugend,peuterde stiekem deurtje los ( natuurlijk de laastse cijfers) nam het chocolaatje en deed het deurtje dicht * viel echt niet op * hihihi ;-)

    1. Dank je Ikan mas, ja een adventskalender heeft een bepaalde sfeer altijd nieuwschierig wat achter elk deurtje schuil gaat:-)

      Fijn om die blije gezichten te zien van je kind he? Dat geeft jullie dubbele vreugde ,fijn weekend xxx

    1. Dank Rietzepiet voor het compliment ,je hebt gelijk het was een kant en klare layout en de letters(of ik overzie het) kan ik niet aanpassen ,ik kan wel kijken of ik de achtergrond in kan stellen zodat de letters wel beter zichthaar worden ,dank je dat je het aanhaalde :-) Ga dadelijk eens sleutelen ;-)

  1. Ik begin even een nieuw “draadje” hihi. Mooi 13e deurtje vandaag, ik was al wezen snuffelen. Je kunt hier tig logjes over maken he? Al vind ik dat zelf moeilijk omdat ik er nogal snel boos over kan worden hihi. Dat past niet zo bij mijn logjes ;-).

    1. Dat klopt toch kun jij je visie daarover toch geven, zeker je denkt zit ik wat onnodige energie erin te stoppen,maar het ventileert ook en zo is het leven nu eenmaal dat niet alles over rozen loopt en dan mag je best eens je ”boosheid uiten”.

      Het heeft mij in ieder geval 2 logjes opgeleverd en een kerststuk ;-) :-P

      1. Hahaha ik heb geen plaats meer op de tafel voor een kerststuk dus ik denk dat ik pas. Nee geintje, het moet me te binnen schieten. Op een bepaalde manier kan ik niet voor het scherm gaan zitten en dat het dan komt. Daar moet ik even op broeden. Soms wel lastig maar ach…van uitstel komt geen afstel dus wie weet binnenkort in uw theater hahaha :D

  2. De boom heb ik de dag na smikkelaas opgezet maar de rest van de versiering pas gisteren. Ik had echt etaleur moeten worden, heerlijk vind ik dat. Dat versieren. Kan echt lekker lang prutsen op iets. Maar ja nu ben ik klaar. Of het wordt echt té veel. Dus nu kan ik genieten van al dat moois. Maar jij doet dan ook het een en ander op de camping? Je hebt geen boom dan he, meen ik gelezen te hebben, maar iets kersterigs?

            1. O héérlijk even de stad in ,had je nog iets gekocht ,want leuke dingen schieten toch altijd in het oog ;-)

              Hier regende en regent het dus gisteren nergens meer geweest ,wat op internet geamuseerd totdat die me in de steek liet hihihi

              Nou kakje ik ga ontbijten ;-)

              1. Ja hihi, in het boekje van ‘t Kruidvat van vorige week stond heel groot bestek voor aan de muur. In het zwart geverfd met schoolbordverf. Als we straks de boel geverfd hebben komen die mooi op de muur in de keuken. De muren zijn daar heel lelijk vanwege weggehaalde steenstrips van de vorige huurder. Daar moet dus iets overheen en dit is ideaal ;-). En dat voor een paar euri hihi.

                Ohhhhh was het weer zo ver. Had je nog veel kunnen doen? En vandaag, ging het weer redelijk met het internet? Heb je nog eens naar die router gekeken of dat een oudje is?
                Hoe was het weer vandaag? Al iets beter dan gisteren?

                Dat ruftje, we gaan Mies van het station halen. Ik heb haar vanaf vrijdagmiddag niet meer gezien ;-). Doeidoei

                1. Jaaa als ze een paar dagen er niet zijn is het gezinnetje niet compleet dus ,kakje ga haar maar gauw halen xxx

                  Owww router Ger heeft van gister tot vanmiddag dat ding opnieuw moeten resetten en instellen ,filmpjes heb ik tot nu wel kunnen kijken *klopt snel af op hout * en de verbindingen hier is pet vanwegen te weinig zendpalen in het dekkingsgebied ,ben blij met de toegang ook al staakt die af en toe ;-)

                  1. Ze is weer binnen hihi en naast tassen vol nieuwe kleren had ze ook flink wat verhalen meegebracht. Het is nog best laat geworden ;-). xxx

                    Aaargh, zo irritant. Daar wordt de sfeer ook niet gezellig op neem ik aan? Tenminste, als er hier zoiets aan het snotje is werpt Marc zich er ook op en dan wordt er flink gemopperd.
                    Ja, ik begrijp goed dat je dan blij bent áls je al een paar uur gewoon kunt internetten! Dat is dan weer even een hele omschakeling he, als je die paar weken thuis geweest bent en je er aan gewend raakt dat je gewoon door kunt zonder problemen?

                    Wat je deurtje van vandaag betreft: Ik vind het allebei lekker: Mooi optutten maar ook in pyjama hangen. Omdat we niet weg hoeven denk ik dat het ook dat laatste gaat worden. Ik heb wel prachtige kleding zien hangen in de winkels maar ook duur. Voor die twee dagen vind ik dat toch zonde, die glitterdingen zijn een beetje té om ook zo aan te trekken. Dan maar een pyjama of iets makkelijks. Het is gewoon al lekker dat je niet op hoeft te zitten ofzo hihi ;-).

                    1. Wat gezellig ,zul je wel meteen met je neus in de tassen hebben gezeten hihihi van Mies ,heerlijk als ze dan zoveel te vertellen hebben ,is een teken dat het heel gezellig was :-)

                      Hahaha ja dat instellen van die router ,niet het gemopper irriteerde me ,want dat zou ik ook na een tijdje gaan doen ,het eerder vragen die op mij afgevuurd werden over instellingen waar ik dus helemaal niet inzat en aangezien hier alles compact is kon ik nog niet ongestoord me verzorgen op de badkamer ,de helft verstond ik dan niet grrr ,maar compliment hij heeft het opgelost al weet hij zelf niet meer waar hij opgeduwd heeft hahaha

                      Feestkleding ja prachtig in de etalages,maar als ik het zo lees denk je er net zo over als ik ,wij liggen /hangen er ook liever gemakkelijk bij en idd lekker naar bed wanneer je zin hebt ipv verplicht tot 24.00 opblijven . En eerlijk als we uitgenodigd zijn of we krijgen bezoek ,dan nog kopen we kleding die makkelijk zit en na die dagen ook nog te dragen zijn ;-)

                      O even terug komen op de verbinding met thuis en hier ,dag en nacht verschil thuis is een verademing ,hier bibbers hihihi zoals nu type en hopen dat die verzend :-P

                    2. Hahaha nou daar kreeg ik weinig tijd voor want Mies had alles al snel uitgepakt.En weer schoenen natuurlijk. Knalrode pumps <3. Ik ben benieuwd hoe het met haar voeten is want die moesten vandaag natuurlijk gelijk aan. Nou is ze wel zo verstandig om gympies mee te nemen voor wanneer ze beginnen te knellen ;-). Scheelt dat ze ook de hele dag moet zitten hihi.

                      Oh hahaha nou normaal versta ik de rest al niet. Niet dat er iets met mijn oren is maar hij praat vaak zo binnensmonds weet je wel. Oke, dat dan weer niet als er iets loos is. Maar inderdaad, als het over technische dingen gaat heb ik daar geen kaas van gegeten. Als ik dat wist maakte ik die router zélf wel hahaha ;-). Maar goed, het is gelukkig gemaakt. Hopelijk is het ook niet meer nodig om er zo lang aan te hoeven klooien ;-).

                      Psies, ik vind ergens naar toe gaan of leuk bezoek ontvangen óók heel leuk. Het ligt er gewoon aan. De laatste weken worden we toch al zo geleefd. Juist die dagen zijn zo lekker omdat je niks kunt en er wordt niks verlangd. DAT is zooo heerlijk. En ja psies, ik ga geen galajurken kopen voor die twee dagen. Als je het volgend jaar weer uit de kast trekt denkt men ook:"Oh daar heb je die feestjurk weer".

                      Hihi en jippieeee, het is gelukt! Joechei joekelei en nou zijn wij blij. Ja, ik snap dat heel goed dat het een verademing is thuis. Dat is nu weer even afkicken ;-)

                    3. Ohhh mooi rode pumps ,dat heeft altijd wel iets , goeie smaak ,die Mies :-)

                      Ahhh je herkent het *begon al aan mezelf te twijfelen* ja precies dat binnenkamers moppelen ,dan zeg je watblief? Nee ik heb het niet tegen jouw ,o Okè hahaha geef je geen respons ook niet goed ,nou jaaaa ;-)

                      Yep afkicken puur ,momenteel schijnbaar een goede lijn want ik heb *fluistert * nog geen problemos :-)

                    4. Juistem, zo’n heerlijk vooruitzicht! Ik heb gisteren een spelletje gekocht, misschien krijg ik de meiden wel zo gek om mee te doen ;-). Jolanda had me er op gewezen hihi. Lijkt me echt heel leuk.

                    5. Hihi, ik wil ook altijd alles graag weten ;-). Het spel heet “Vlotte geesten”. Er zijn voorwerpen en kaartjes. Op die kaartjes staan die voorwerpen maar ook in een andere kleur. De bedoeling is om dan het voorwerp te grijpen (of de kaartjes, ik moet het nog lezen. Jo heeft me verteld hoe of wat maar dát ben ik vergeten hihi). Maaaaar…omdat je hersenen zeggen dat je bijvoorbeeld de stoel hebt wil je dat ding/kaartje pakken maar dat mag dan niet omdat het een andere kleur is ofzo. Jootje zei dat je zo snel wil zijn met pakken dat je elkaars vel van de handen krabt. Ik hoop dan ook dat er een EHBO-koffer onder de kerstboom ligt ;-).

                      Ohhhh dat zou een mooi einde van een log zijn. Hmmz…ik weet alleen nog niet veel over het spel te vertellen. Zou een korte log zijn dan hahaha. Maar wie weet gebruik ik het toch nog ;-).

        1. Hahahaha Ria het is een geweldige inkopper die zus van jouw hihihi

          De Maya’s voorspelde een draai in de wereld op weg naar beter ,daar geloof ik graag in en je zus is er al met humor ingestapt hahaha ;-) liefs Laura

          1. Hahaha ja psies, kunnen we een jaar bijkomen van al die ellende ;-).

            Het laatste deurtje is ook open, wat is dat snel gegaan he? Jammer ook ergens dat dit voorbij is. Maar goed, verzinnen we wel weer iets anders, ik heb er veel plezier van gehad.

            Welterusten wijffie!

                    1. Vrolijk kerstfeest Emmeke , nee dat hoeft niet ,had hier de laatste dagen bloed ,zweet euhh nee geen tranen maar het plaatsen ging niet 1,2,3 dus het aftellen ff niet ,lief dat je vraagt ruftje <3 ik tel wel bij jouw mee ;-)

                    2. Het ging goed ,de regen en wind zijn de storingsfactor alhoewel het net ook overbezet kon zijn :-)

                      Ik tel gezellig met jouw mee ;-)

                      O en ik denk dat ik net als alle dagen tussen het”vreten” door op het www te vinden ben :-P

                      Jij ook Kakje en ik denk dat we ons nog voorbij flitsen xxx

Laat een berichtje achter :-)

