Eten

Eerlijk gezegd denk ik of weet bijna ieder dat ik het graag doe ,het enigste wat ik niet aan me heb om me met de Kerst gekte mee te laten slepen ,daar zijn Ger en ik ons in de loop der jaren in het midden tegemoet gekomen ,hij kookt sowieso graag dat voorop gesteld ,dus gisteren hebben we het op”mijn” gemoedelijke aard gedaan
image

Vandaag heeft Ger de lepel overgenomen en is aan het koken gegaanmet eten wel te verstaan een Iers stoofpotje

image

Zoals u kunt zien zijn we dus op de camping en ook hier lukt alles aardig de afwas heb ik gedaan braaf hé?   naar wens en dit lande dus op ons bord en morgen ook

image

Het toetje? Das was héél lekker ,kant en klaar van den Lidl ,tiramisu en aardbeien desert en het mooie is dat de glazen zich erna goed eigenen voor cappuccino of koffie glazen

image

Hoe delen jullie deze dagen op qua eten? Ook gemakkelijk of gaan jullie voor de volle gangen?

30 gedachtes over “Eten

  1. Oh wacht, gisteren telt ook mee he? Het zouden eigenlijk kipschnitzels worden, aardappels en erwten maar daar hadden we geen zin meer in. Hebben we de kip lekker op brood gedaan hihi. Lekker simpel. En vandaag gourmetten in pyjama. Ook heel simpeltjes hoor, geen dure dingen of halve winkels. Morgen hebben we restjesgourmet ;-).

    Nog een fijne (kerst-)avond ruftje :D

          1. Heb je er van genoten? Ik heb nog geen enkele film van Potter gezien hihi. Misschien heb ik wel een heleboel gemist? ;-).

            Ja heerlijk, die humor. Zelf na al die jaren nog steeds superleuk. Tenminste, dat vinden wij hihi. Soms heb je van die series van vroeger waar je destijds dubbel lag en als je dat nu terug ziet snap je niet waarom :D.

            1. Echt ? Tja of je iets gemist hebt ? Dat is misschien overdreven maar ik denk dat je het niet oneven zou vinden,zit humor in,fantasie *zijn we goed in * ;-) Van die dingetjes dat je denkt oe dat wilde ik ook eens kunnen bij sommige hahaha. Ik kijk er dus echt graag naar maar ieder het zijne :-)

              Ja dat herken ik wel, dat heb ik dus bij die serie, was leuk nu zo nu en da een aflevering en dan is het ook goed. Zo lag ik vroeger plat bij Bud Spencer en Terence Hill nu denk ik o my god hihihih ;-)

              1. Weet je wat het vaak ook is he, die fims zijn enooooorm popi en dan heb ik iets heel debiels; dan kijk ik niet of wacht juist totdat de rage over is. Misschien is binnenkort het moment wel aangebroken om er eens eentje te proberen. Heel veel mensen die ik leuk vind in mijn omgeving/kennissenkring/vriendenkring zijn er dol op. Dan kan het toch niet anders dan dat ik het ook leuk vind? Hihi ;-).

                Oh hahaha Bud Spencer, gek he maar daar vond ik toen al niks aan. Misschien omdat we er thuis al nooit naar keken? Net zoals hoe heetdieookweer, die engelse komieken..tjemig *zet denktank aan* o ja, Benny Hill en Cooper. Vind ik nog steeds niks aan. Gek he terwijl die ongelooflijk popi zijn (geweest). ;-)

  2. Ook hier niet veel anders dan anders gisteren , heerlijk de “spruit á ballo”pot waarvan ik laatst het recept op m’n logje had ,veel te veel voor on samen , donderdag hebben we een makkie ! Vandaag komt dochterlief met ega om te gourmetten ,ook niet héél luxe wat vlees betreft maar vooral gezellig en makkelijk !Maar jullie stoofpotje ziet er smakelijk uit !
    eh… nou ja , ondanks huidige “sterrenstatus” dus voor mij liever géén **** maaltijden

    1. Jaaa Riietepietz je recept heb ik opgeslagen ,spruitjes vind ik sowieso lekker :-)

      Wens je heel veel plezier met je dochter en ega ,maar dat zal geen probleem zijn ;-)

      Hier vandaag lekker restjes van gister ,zijn net terug vd ouders van Ger,hadden koffie en koek en verder geen”verplichtingen” ze staan ook op de camping dus ff wandelingetje gemaakt :-)

    1. O Ikan Mas daar ben ik een tikkeltje jaloers op ,had het vandaag met Ger erover dat ik mama’s kip kerrie en Indische frikandelletjes mis ,o ik kan wel doorgaan sambal goreng bootjes mmm

      Dus ik lees dit met extra watertanden hmmm ik kan het haast ruiken :-)

      Dank je Ikan Mas xxx

    1. Dat geloof ik graag ,dan is het heerlijk dat Bert Indisch koken kan :-)

      Ik heb de recepten wel van mijn mama ,toch blijf je met bepaalde gerechten het verschil wel proeven ,maar loempia’s maak ik net zo(volgens mijn zussen) ;-)

Laat een berichtje achter :-)

