Zwijmelen op Zaterdag : Born to Run Bruce Springsteen

Deze is de laatste van het jaar 2012 ik wil ieder de energie van deze man The Boss wensen en zijn bandleden, dat we allemaal gezond en wel het oude jaar mogen afsluiten om ook gezond en wel het Nieuwejaar in te gaan,de beste wensen Logmaatjes…..

 

 

Mee doen ? http://rammelaars2.blogspot.de

38 gedachtes over “Zwijmelen op Zaterdag : Born to Run Bruce Springsteen

  1. O ja, hij heette ook de Boss!
    Dacht dat Lance dat was.
    En een of andere rare Hulk

    Wens je een mooie jaarwisseling, voor jou en de jouwen, dat ze maar veel van je houwen ;-)

    • Dank je Hartelijke Hot Hulk , als men nog vn mj zal houwen ,ik denk het wel en anders mogen ze gerust mauwen ,zodat ze me in het gareel houden ;-)

      Hier in het zuiden zegt men ook inge jouwe roetjsss * vrij vertaald ,dat men het nieuwe jaar goed in glijd * :-)

  2. Hee wijffie, ik heb hem veel gehoord (The Boss) tijdens de Top2000. Moet je eens zien, zoveel mensen daar, hallelujahhh.

    Ik wil met jou mee roetsjen maar kom voor die tijd vast nog een paar keer langs ;-). Dikke zaterdagknufff voor jou! xxx

      • En het gekke is dat ik geen enkele cd van hem heb??? Vreemd he? Want als je het inderdaad over die energie hebt hoort ie gewoon bij de verzameling :D. Marc is ook niet zo’n fan van hem, speelt ook mee (nee Marc niet, zoutiewillen hahaha). Dan zet je die cd’s toch niet zo snel op. Alhoewel, ik heb een aparte rubriek die ik op zet als hij werken is hahaha.

        Ja en als we hier niet meer roetsjen zoek ik wel een roetsjbaan op hihi.
        Thanks, dat was een XL volgens mij? Dag Ruftje, slaap lekker :D XXX

        • Hihhi ik heb er *houd je goed vasr* ….1 van hem hahha en gelukkig die platen die ik mooi vind ,alhoewel alles uit zijn strot klinkt goed ;-)

          Nee Ger en ik verschillen ook qua muziek smaak weleens….ach ja heb je met die “oudjes” hihhi

          Zekers een roetsjjjbaan de wekelijkse rubriek van emmelinda ;-)

          • Hahaha dus zowat hetzelfde verhaal. Het zullen net die nummers zijn die er op staan zoals “Born in the Usa”, I’m on fire en “Dancing in the dark” he?

            Hihi nou om je te troosten; Stef en Mies zijn dan geen stel maar zij hebben ook een hele andere muzieksmaak. Waar de een cd’s van koopt gruwelt de ander van ;-).
            Marc en ik hebben wel een gezamelijke oude liefde; Toto. Ze komen volgend jaar naar Nederland en ik heb al kaartjes gekocht *doet vreugdedans*. Yihaaaaa :D

            • Ja Toto met Africa mooi en wat heerlijk dus het eerste gezamelijk concert staat al in de planning dat is al een mooi vooruitzicht.

              Toen wij ons kroegje hadden waren het best veel duitse muziek die ik overdag ”moest draaien” wilde ik de oudjes aan de toog houden hihih en dan hadden we onze leeftjds categorie in de avond en weekenden daar ging het van de tandenborstel theme tot Haddingway ;-)

              Ha en *dat verklaart wel het 1 en ander* rond mijn 14 jaar deed ik ook afen toe handbangen whahahaha

              • Hahaha nou toen begon ik net met mijn “newwave-periode” *grinnikt*. Haren zwart verven, tekens op het gezicht tekenen. Goh, mijn ouders hebben dat aangezien maar er niet veel van gezegd. Het is ook vanzelf weer over gegaan. Alhoewel…hahaha. Nou nee, die tijd heb ik wel gehad. Sommige plaatjes vind ik nog steeds leuk. Heb pas de cd van Depeche Mode nog gekocht hihi en van The Cure een verzamelcd ;-).

                Och jeetje, hield je daar ook van. Van die muziek? Bij Marc thuis luisterden die ouders daar ook altijd naar. Van die echte Schlagers. “Die Flippers” of hoe heten die…

                Ja, ik verheug me er op. We hebben ze al 2 keer gezien. Zal nu vreemd zijn voor mij, ik ben nu met Mies een heel ander concertpatroon gewend. Uren van te voren daar zijn om zo dicht mogelijk bij het podium te komen. Dat hoeft nu niet. Gewoon zitplaatsen hahaha. Ik wil er nog een logje over maken maar het komt er niet zo goed uit hihi. Volgend jaar maar weer ;-)

                • Hahahaha die sljagers daar leer je van houden moet wel als je een kroegje had met overdag ”oudjes” dan kun je ze geen top 40 erin rammen ;-)

                  Depeche Mode en The Cure hadden inderdaad ook goeie platen er tussen enn die luister ik ook graag weer terug soms ontbreekt me alleen sommige titels :-)

                  Dat logje komt heus wel tot stand bij je daar heb ik geen twijfels over ;-)

                  • Hihi nee dat geloof ik. Die rennen weg bij zulke klanken. Hiernaast houden ze ook van drank schlagers. Trakteren ze me op in de zomer als de deuren open staan hihi.

                    Ja, dat begrijp ik goed, je kunt ook niet alles onthouden ;-). Heb ik ook vaak hihi. Zit ik te denken en te denken maar dan schiet me die titel maar niet te binnen. Lang leve google, even een regel uit het nummer typen en klaar. Vroeger moest je maar wachten of het nog eens te binnen schoot hahaha. Ik ben er wel eens speciaal voor naar een platenwinkel geweest om op een hoes te kijken. hahaha.

                    Hahaha, dan ben ik eens benieuwd. Ik heb nu wel een kladje over Mies met haar eerste concert maar het is een XL-formaat en ik vind ‘m niet leuk hahaha. Nog even wat schuren en schaven, wie weet wordt het dan nog wat ;-). Heb nu geen rust in de kop :D

            • Ja, nu issie helemaal prima *steekt duim op*. Ik heb er geen pingback van gezien maar ach, het is goed zo hihi ;-).

              Hahaha ja echt he, wel onze grootste hobby denk ik. Psies, valt het contact tegen dan is eten een grote troost hahaha. Nee grapje, ik heb er vertrouwen in. Vind het wel spannend en denk tegenlijk:”Tjemig wat heb je nu weer afgesproken”… ;-)

              • O dan ben ik niet de enige ben met de bibberritties aks het op afspreken aankomt, het is een mengelmoes van vreugde en ojeeminee hahaha;-)

                En uit eindelijk valt het reuze mee (achteraf)

                Ja dat pingpong alles is aangevinkt en daar waar je de url moet invullen doet ook raar die blijft onzichtbaar vandaar dat ik aleen de complete link kan plakken snaps er niks meer van :-(

                ach ja dan idd maar zo hahaha :-)

                • Ik las ook dat wanneer alle links pingback worden dat de laadtijd van je weblog trager wordt en dat is ook niet iets waar we op zitten te wachten vrees ik hihi.

                  Ja pfff hou op schei uit, het liefst zei ik af. Maar tegelijk weet ik ook dat het onzin is. Het komt allemaal goed, als het niet leuk is ga ik toch weer snel naar huis? Hihi. Het tegenovergestelde is waar; meestal blijf ik als laatste zitten als het aan mij lag hahaha ;-)

            • Ik reageer hier ff op je vorige berichtje hihi. Leest toch iets makkelijker denk ik ;-).

              Ja, dat is ook zo. Niet te veel verwachten en er gewoon naar toe gaan. Er is veel waar je zelf nog iets aan kunt veranderen en klikt het echt niet meer dan ben je zo weer weg. Dat is het fijne van ergens naar toe gaan hihi. Anders zit je zo te wachten totdat ze eindelijk ophoepelen ;-). Geintje.

              Ik weet niet of ik jou nog “spreek” vandaag maar anders wens ik jou voor vanavond veel (eet)plezier (vanmorgen en vanmiddag ook hoor hahaha) en alvast de allerbeste wensen. Dikke knuffffff.

Laat een berichtje achter :-)

