Waren jullie anno 2012 van iets in de Wolken?

wpid-PicsArt_1356796429237.jpg
Van sommige logmaatjes kan ik wel een flauw vermoeden hebben ,toch vraag ik jullie wolk moment(en) hier eventueel te willen delen (`-`)

Mijn wolk momenten heb ik ook wel gehad, vooral toen ik van iets droevigers in een reünie zat ,
Mijn jongste neefje zijn communie had,
Ger van de longarts goed nieuws bezat en ook een beetje het logland betrad en jullie langzaam aan een deeltje van men dag bevat ,ik geloof dat misschien wel een wolkje vergat tot nu heb ik het zover gehad .

;-)

Kijk ook eens bij : http://watzegjemenou.wordpress.com/2012/12/30/aftellen-2/

en bij  http://voorhetbloggezet.wordpress.com/2012/12/29/wat-bracht-2012/

31 gedachtes over “Waren jullie anno 2012 van iets in de Wolken?

  1. Mijn wolk momentjes:

    Dat we in Maart op de ECC in Dordrecht onze eerste skinny cavia Jetje ophaalden.
    Bennie binnen 6 weekjes een aangepaste woning kreeg in Cuijk.
    Mijn zoon zijn vaste aanstelling kreeg op de ambulance na het behalen van al zijn examens.
    Ik met goed gevolg voor de 9e keer de 4daagse van Nijmegen uitliep.
    We in Maart misschien weer een baby skinny gaan proberen te halen op de ECC.
    Ik weer besloot te gaan bloggen en op word press terecht kwam via Rietepietz.

    De mindere wolkmomentjes:

    Dat Bennie zijn neuropatische zenuwontstekingen hem in een scootmobiel deden belanden.
    De schoonvader van mijn dochter binnen een hele korte tijd overleed aan een hersentumor.
    De man van mijn vriendin te horen kreeg dat zijn leukemie niet meer behandelbaar was.
    Mijn andere vriendin haar kanker weer terugkwam en uitgezaaid bleek.
    Onze skinny cavia Floortje op een Zondagmorgen binnen een half uurtje weggleed uit het leven…

    1. Lieve Ria heel veel mooie wolkjes zijn dit jaar ook bij jouw voorbij,hele prestatie om de 4 daagse in Nijmegen uit te lopen ! Bennie snel een woning toegewezen heeft gekregen,Jetje bij jullie gezinnetje kwam, je zoon een vaste aanstelling op de ambulance en je door Rietepietz ook in logland terugkeerde :-)

      Donderwolken zijn ook niet uitgebleven,slecht nieuws en afscheid, het is een feit maar niet fijn,dat te horen maakt je na denkelijk en veroorzaakt zorg en pijn ,vele veel te jong en de vraag waarom…..

      Gister was het 5 jaar geleden dat mijn papa is overleden, ik mis hem maar relativeer dat, hij was 83 jaar, sommige halen deze leeftijd niet eens, zo ook bij oude bekende waar we vroeger ooit woonde kregen voor heiligavond te horen dat ze met hun moeder nog iets moois ervan moesten maken want veel ”tijd” zou haar niet meer gegeven zijn,volgens mij is hun moeder nog geen 65 pfff dat is heftig :-(

      Ja zo gaat bij ieder wel een wolk voorbij,sommige wisselvallige andere alleen blij,hoe het ook zei het hoort bij het leven erbij.

      1. Lieve Laura, mijn moeder stierf ruim 30 jaar geleden en was voor in de 70 toen ze stierf. Na een lijdensweg van 5 jaar met botkanker.Mijn vader is ondertussen ook alweer heel wat jaartjes overleden maar was ook een eindje in de 80. Hij werd ziek en binnen een week was het voorbij. Precies zoals hij zelf altijd gewild had.Hij kon afscheid nemen en rustig wegslapen.Daar kan je dan ook eerder vrede mee hebben. De man van mijn vriendin is ook nog maar net 60. Kleinkinderen van 3 en 2 jaar. Zo triest dan he. Maar goed je moet bij die dingen ook niet te lang stilstaan. Vooruit kijken, achter je kan je niets meer aan veranderen. Liefs Ria

        1. Klopt Ria, maar wat jij inderdaad aangeeft dat je sommige dingen eerder kunt verkroppen als je weet dat degene er zelf ”vrede” mee kon vinden zonder een lijdensweg en dan is het inderdaad proberen de focus vooruit te houden ,Liefs Laura

    1. Marja dan wens ik jullie zeker een gezonde en goede start in het Nieuwe jaar xxx

      Wij zaten vanaf 2005 in een achtbaan van slechte uitslagen eerst de hersentumor van mijn mama,die operatief verwijderd werd en zij met minimale schade te boven is gekomen,mijn vader kwam in 2006 door zijn hartkleppen meer in het ziekenhuis,de heupbreuk in 2007 gaf hem de laatste klap waar hij niet bovenop kwam en overleed,2008 is ons hondje Lotje op 30 dec ingeslapen geworden,2009 had mijn zussen enkel en ribben breuken en in 2010 werd bij mijn mama longkanker geconstateerd daarboven op kreeg ze een hersenbloeding waardoor behandeling onmogelijk werd en zij na 3 mnd is overleden.

      2011 kreeg ik een scooterongeluk en bij Ger werd een vlekje op de long geconstateerd na een hart onderzoek, gelukkig bleek dit jaar dat het vlekje niet gegroeid was en 99% ongevaarlijk zijn rikketik is niet gezond maar wel in het groene bereik.

      Ik ben pas in logland en ken niet de achter liggende geschiedenis van medeloggers mede omdat ik niet alles met terug werkende kracht lees.

      Daarom heel veel gezondheid voor 2013 Marja en een klein wolkje als ik je daar aan mag herinneren, is dat er toch een kleine onderweg is toch ? ;-)

  2. Oeh, dat is een goeie. Ik ben al blij met hele kleine dingen dus wat dat betreft kan ik blijven schrijven hihi. Maar ja dat zijn van die dingen die hier niet zo interessant zijn voor een ander om te lezen. Ik ben blij dat ik jou na al die jaren weer een keer in het eggie gezien heb, ik ben heeeeeel blij dat ik weer begonnen ben met loggen, ben blij dat mijn meiden geslaagd zijn en dat ze nu iets doen waar ze plezier in hebben….eigenlijk een heleboel. Natuurlijk waren er ook dingen minder leuk maar ik hou het positief :D.

    Dikke knuffff xxxxxxxx

    1. Ja dat vind ik dus ook”red reünie” hihi ook al blij met het loggen ,nota bene heb jij me ook meegenomen ;-) Ja je beide meiden ,geslaagd ,werk, jippie dat zijn ook mooie dingen .Dank je voor je bijdragen :-)

      Ik ga ontbijten xxx

      1. En dat, die ontbijtjes, zijn ook hoogtepunten van het jaar. Zo lekker dat het iedere dag weer terug komt hahaha.

        Ja, ik heb het geprobeerd op twitter en facebook maar dat is het toch niet helemaal. Zo gek eigenlijk, ik wíst hoe het was om te loggen. Maar goed, omdat het toen zo uit de hand gelopen was kwam het even niet in me op. Totdat ik me bedacht dat ik natuurlijk ook de rem er op kon zetten hahaha. Niet iedere dag loggen ;-). Dat werkt prima en kan ik toch mijn ei kwijt ;-). Ik vind het zo leuk dat ik jou meegenomen heb en dat jij ook je ei hier kwijt kunt. Zo hebben we snel een eierdoosje vol ha hahaha. xxx

        1. Ja zegt het enen eitje tegen het andere hahahaha
          Maar hoe ping ik je back wil dat bij jouw en Ria doen omdat het alle zo aansluit op dit,pingpong kan ik wel maar pingback nope…

          ja leuk dat je me hier mee heb genomen en ik hoop dat we ons nogeens zullen treffen buiten logland :-)

          Owww zie je ook een mooie wolk dat je verrast werd met Faat door je Mies hey dat was toch ook een mooie wolk ;-)

          1. Heb je het al geprobeerd? Als het niet lukt zal ik eens verder kijken. Laatst linkte ik een logje van mezelf door en toen kreeg ik ook zo’n pingback. Had ik alleen het linkje geplaatst. Zal eens kijken of het in mijn instellingen goed staat ;-).

            Ja tuuuuuurlijk, volgend jaar maken we gewoon een nieuwe afspraak. Gaan we een terrasje pikken (leuk voor op de camping, niet waar? Hahaha).

            Jaaaa ook zoiets inderdaad. Dat vind ik nog steeds geweldig. En een klasgenootje vond ik via via terug. Ga ik vrijdag mee eten in Sittard, samen met nog iemand (geen klasgenootje maar ik kende haar van school). Het leukste was dat ze meteen zei dat ze wist wie ik was:’Je liep altijd met een lach op je gezicht”. Hahaha dat is juist wat ik aan Esther Schaefer schreef via Facebook :D

            1. Ooo gezellig bij Murphys kun je lekker eten ook goeie frietjes hahaha, dus jij zit al snor in het nieuwe jaar goed zo ;-)

              Ja leuk als we weer eens af kunnen spreken een terrasje op de camping is ook geen probleem alleen is het station over de grens ;-)

              Ik heb net twee linkjes geplaatst dus weet niet of het ping(pong)back heeft gepakt :-)

              1. Ja, daar ben ik met Jo geweest hihi :D. Hahaha ja gaat lekker, twee eetafspraken voor het volgende jaar. Wat een straf, wat een straf hihi ;-).

                Misschien past het terrasmeubilair ook in de trein ;-).

                Nee, de ene naar mijn log is niet goed gegaan denk ik. Die komt op niks uit, klik er maar eens op. Nou ja goed, hij komt op mijn hele weblog maar verder niet daar dat ene logje als dat de bedoeling was? Klik er maar eens op ;-).

  3. Nou mijn wolkjes moment is er zo 1 die jij wel hebt kunnen raden , Wie wordt er nou overgrootmoeder ….. ik dus !
    Maar toch heb ik ook heel veel wolkenmomentjes in “het log leven .” .Ik geniet ervan dat alles zich weer hersteld heeft na het weblog debacle , de sfeer is weer als vanouds ,vertrouwde bloggers komen terug en nieuwe bloggers blijken waardevolle aanwinsten !
    Noem dat maar geen wolkenmomentjes ;-)

    1. Ja die puk van jullie is cht een Wolk daar kun je maar van genieten als overgrootouders :-)

      Ja jij heb je bijdrage geleverd aan ook een wolkje terugkomst(zie logje ria) ;-)

      Mogen wij nog vele wolken momenten beleven met onze logkoningin ,kerstlogster,Sinterietepietz in 2013 xxx

  4. Ik was in de wolken toen ik werk had (nog voor dat ik afgestudeerd was), tijdens de proclamatie, toen ik mijn officiële diploma ging halen, toen ons buurjongetje geboren werd… Eigenlijk best wel wat mooie momenten gekend in het voorbije jaar :)

Laat een berichtje achter :-)

