Opgeruimd staat netjes

Hallo 1 Jan 2013
Hallo 1 Jan 2013

Hallo 1 januari 2013,o wat hield ik het toch met het kerstspul voor gezien. Het eerste wat ik dus vanmorgen deed is de spulletjes netjes van de ramen halen,de kerstboog inpakken en de gouden puntmuts van zijn plaatsje gehaald het enigste wat er nu nog staat zijn twee kleine kerststerren die bloeien nog en het kerkstukje die ook nog niet in de rui is. Wat voelt dat lekker nu die spulletjes eindelijk zijn opgeruimd ,het weer speelde vorig jaar niet mee regen,regen,regen en geen sneeuw laat staan vorst dus de stemming was er gauw af toen de kerst voorbij was.

Gisteren het heel rustig aan gedaan ben om 1.30 naar bed gegaan en vanmorgen redelijk op tijd opgestaan en vanmiddag nieuwjaars wensen gaan doen bij Ger zijn ouders,die staan hier ook,dus daar koffie met koek en nadien werd wel een neutje aangeboden maar voelde me net zo lekker dus heb het maar afgeslagen en me aan het water gehouden.
Hier is dus lekker alles aan de kant niks geen kerst of oud en nieuw, het gewone gaat nu fijn door,misschien een leuk weetje van 23 januari 2012 tot 9 februari loopt het chineze jaar en dit jaar wordt het ,het jaar van de Snake/Slang, ik ben een Haan….oooo.aaaa…jaaa daaro sta ik soms vooraan hahahah *haantje de voorste*

Pee es; mijn eerste logje van 2013 maar dat had u dus wel gezien,ik heb netjes opgeruimd dat veriend tot zeker een 10 en de rest van de onzin lees je maar lekker overheen :-P

18 gedachtes over “Opgeruimd staat netjes

  1. Oh Ruftje toch, lees ik het nou goed, voelde jij je niet lekker? En hoe is het nu dan?

    Hahaha was jij ook al zo vlijtig? Ik had het er ook mee gehad. Ik ben dol op die kerstspullen maar door al dat gefeest en de drukte was het een beetje vol in mijn kop hihi. Dus vandaag is alles opgeruimd. Ook onze megaboom. De hele benedenverdieping is gepoetst en ik heb zelfs de ramen van binnen en van buiten gewassen, hoe vinjudie? Het moet niet gekker worden hahaha. Ik voel me ook meteen een stuk beter. Het jaar is goed begonnen.

    Dikke knuffffff xxx

    Pee-es had je die foto van die klas nog gezien?

    1. Jaaa hey zeg ramen wassen tsss wrijf het er maar in ,ik hier wachten tot het droog is”mooi excuus” om de ramen te doen ,beseft Kakje het hare gedaan ;-)

      Goed gedaan Kakje dat is opgeruimd staat netjes :-)

      Ja van al dat eten en binnenhangen ,pfff maar het gaat góed komen :-p

      O ik ga ff kijken naar de foto spannend :-)

      1. Hihi is hier gewoon bezigheidstherapie want het zal wel weer zo gaan regenen. Tot mijn grote verbazing was het deze middag ineens droog. Was ook nodig, dat ramen wassen. Niet echt mijn hobby maar er stonden nu zoveel schattige neusjes van Sammetje op het raam dat er niet meer te smoezen valt dat het alleen van deze week was hahaha ;-).

        Ja echt lekker he, heb jij dat ook dat je je een stuk opgeruimder voelt? Ik denk dat ik morgen spijt heb hoor. Niet van dat opruimen enzo maar het was wel erg overdreven en ik heb waarschijnlijk een slijmbeursontsteking. Die zal hier niet zo blij mee zijn denk ik hihi. Maar ach, zie ik morgen wel weer.

        Pfff ik verheug me gewoon op saai eten. Dan is het toch wel erg he? ;-). Ik kan me er zoveel bij voorstellen, snap het ook helemaal. Gaat het nu al iets beter, Ruftje?

        Hij staat nog bij die andere log. Ik wou ‘m meenemen naar hier maar Epie vindt dat waarschijnlijk ook leuk om te lezen allemaal ;-)

        1. Jaaa wat dacht wie hier snottert tegen de ramen hahaha ach ja komt wel ;-)

          Ja ben gewoon blij met de normale alle daagse ritme :-)

          Ja de foto’s moet ik op mijn laptopje bekijken morgen ,heb ze bekeken erg leuk denk dat bar op 1 staat en ik op 1 maar zie het nu niet zo duidelijk *hoezo kippig * :-p

          1. Dagelijks ritme? Ik neem het terug. Ik heb nog nooit zoveel achter elkaar gepoetst whaahaa. Was het maar weer kerstmis. Nee grapje. De koelkast en de keukenkastjes zijn schoon. Yihaaaa EN ik heb een paar mapjes opgeruimd op mijn laptop. Heeeeeerlijk.

            1. Zeg hou je eens op jaaa,slijmbeursontsteking aan je hoelaaa, je virus heeft me aangestoken heb de ramen gedaan,gestoft aaa hou maar op *weg met dat virus weg,kjsss ksjjjjj *

              Vlijtig liesje wat je bent zeg ;-)

  2. Wens je een heel goed 2013, ik ben op 1 jan al aan het ruimen geweest, moest vanmorgen vroeg om 05.00 uur alweer aan het werk pfff was ff wennen na 11 dagen vrij geweest tezijn.
    Maar ja hopelijk brengt 2013 toch veel goeds voor iedereen.

    Groetjes Ans

    1. Ans jij ook de nog de beste wensen en vooral gezondheid voor jouw en ieder die je lief zijn :-)

      O ja dat merk je dan wel na 11 dagen vrij en dan begint het allemaal eerder met opruimen ,zo dus je hebt al een dienst erop zitten ,05.00 vanochtend lag ik nog op een oor ;-)

      Ben vandaag wel even verder gegaan iemand”he emmelindaaa ” gaf gister een hint met ramen dus dat heb ik vandaag gedaan ,samen met stoffen en zuigen :-)

      Bedankt Ans dat je kwam buurten hoop je vaker te zien , Groetjes Laura

  3. En dat zeg je dan pas aan het éind van het logje “lees maar over de onzin heen “;-)
    Wat deapper om zo drastisch aan de slag te gaan ,staat hier in de planning voor het weekend maar wie weet loop ik al eerder een steek van een werkbij op !
    Maar jij bent klaar , zal best lekker aanvoelen ;-)

    1. [?] Hahaha Rietepietz ik werk gewoon achterstevoren ,het werkt ook nog[?] Nou die Bij heet *emmelinda* hahaha die steekt joh heb vandaag de ramen nog gedaan ,gestoft en gestofzuigd zo heyyy he ;-)

      Ik zou zeggen wip even bij der aan misschien *Steekt* ze je ook en doet ook geen pijn :-P

  4. Pfff.. wat zijn Em en jij al vlijtig geweest lees ik. Vanmorgen heb ik me eraan gewaagd om de kerstspulletjes weg te ruimen. Ben al vanaf voor de kerst aan het klooien met keelontsteking. Vanmiddag eerst maar eens even naar de huisarts geweest.Kan me niet veroorloven om in de lappemand terecht te komen. Meteen even wat dingetjes gekocht om de tafel wat op te fleuren en huisje aan kant geruimd. Al met al toch een creatief dagje achter de rug. Groetjessss

Laat een berichtje achter :-)

