Bloemetje

Wat is het toch fijn als de lente er al zou zijn,helaas moeten we toch nog even wachten, smachten naar de eerste kopjes die uit de bodem steken en weer een kleuren pallet aan ons geven.

Het teken dat alles weer begint te groeien,bloeien en te leven.
Het is een mooi vooruitzicht en een streven
toch doe ik al een zet door u dit bloemetje te geven.

Tulp voor  U
Tulp voor U
16 gedachtes over “Bloemetje

    1. Ohhh Dank je J@n, ja gelukkig wel en in alle mooie kleuren en geuren heerlijk !

      En bloemen met liefde geplant vinden hun weg wel naar boven,want ik heb geen groene hand en heb het al voor elkaar gekregen de bollen op z’n kop in te planten,tja eer Ger het in de gaten had was ik al de gaten aan het dichten,ik zei ach die kommen beslist,nee zei Ger en……ja hoor mijn onderste boven bloemetjes kamen uit hihihhih ;-)

    1. Hahaha arme HHH ,nou gelukkig vind je het een mooi gebaar ook al staan er vele hondekopjes met veel haar ;-)

      Heeft HIHH nooit iets gehad met honden? Of heb je ooit slechte ervaringen gehad?

      Weet je HHH ,ik moet altijd grinniken als er *ik weet ook niet waarom ze het doen * mensen ,of hulken zijn die niks moeten hebben van hondekopjes ,die hondekopjes net op jullie afkomen hihihi alsof ze zeggen *boe hier ben ik * of *kijk men snoet ik doe toch niks * :-)

      Fijne dag HHH ,ik zal beslist ff langskomen(zonder hondekopjes) ;-)

        1. O whahaha sorry dat ik lach HHH ,ik ben met honden groot geworden ,doch ik ben ooit en deze had het niet op mij voorzien maar op ons Lotje(hondje) een mechelse herder aan mijn arm hangen en het heeft hl lang geduurd eer mijn angst voor grootte honden was verdwenen ,de oorzaak lag echter bij de bezitter en niet het dier!

          Maar ik kan me iets erbij voorstellen als je verschrikkelijke dingen hebt meegemaakt dat vergeet je niet gauw!

          Een huggg van mij HHH X

Laat een berichtje achter :-)

