Vlog met Za-Zoe

Hoi mijn naam is Za-Zoe en zo gaat het er hier aan toe,ik mag dan wel op de stoel en daar zit ik dan met men smoel.
Alles lekkers zeg nou zelf ik bedoel….zien ze me nu niet ?
Ik maak al gebaren met mijn bekje,doe zo af en toe een beetje zielig en u ziet iets krijgen doe ik niet….maar dit wil ik wel kwijt wie vergeet nu het geluid ,kom je in deze moderne tijd in een ”stomme film” net nog niet zwart wit,ach ja zonder ontbijt werkt ”mamas” hersens nog niet :-P

16 gedachtes over “Vlog met Za-Zoe

    1. Hey Ria, er gaat hier vandaag met de browser het een en ander mis dus een andere genomen,vandaar dat mijn antwoord hier niet is aangekomen :-)

      Ik of beter gezegd we hebben 2 van die schooiers hahaha ze hebben hun bordje gevuld maar wat is nu lekkerder dan dat er *per ongeluk* iets naast de tafel valt ;-)

  1. Hahaha, kijk haar eens zitten. Zo schattig! Dat koppie ook he :D. Bij ons zit er ook altijd een schooier aan tafel. Nee nou heb ik het eens niet over Marc. Hahaha grapjuh, moest ff ;-). Als je niet oppast houdt onze gekke kat de stoel bezet. Normaal issie best sloom maar dan kan ie ineens pijlsnel zijn hahaha ;-).

    O.T. Het was supergezellig. Jammer dat de laatste trein zo vroeg vertrekt, ik had nog wel een paar uur vol kunnen maken daaro :D.

    1. O dat is fijn dat de avond zo geslaagd was ,ja de tijd vliegt dan als een tierelier ,maar dat heb je weer in je pocket ;-)

      Jahaa ik zie dat bij es haar kat hihihi die weten wel wat de potschaft arme hongerlijders :-P

      Waar is OT nu weer een afkorting van straks staat Sien er ook bij #dtv ;-)

      1. Ja psies, dat nemen ze me niet meer af ;-). Eens kijken met wie ik nu weer wil meeten hahaha :D

        Hahaha nou en of. En met dat snoetje wil je ook nog geven. Maar ja, dan is het weer schrikken bij de dierenarts alstie op de weegschaal moet. Dus pech voor hem, dat gaat mooi niet (altijd) door.

        *grinnikt* Als Sien dan ook iets lekkers meeneemt? Maareuh O.T. Is off topic. Als je het ergens over hebt dat niet bij het logje hoort ofzo ;-).

        1. Zo is dat weer iets leuks om even op te teren ;-)

          Hahaha ja de weegschaal tot nu ….maar de dierenarts heeft nog niet gemopperd :-)

          Sien: nu weet ik tenminste wat OT doet :-P Oftewel Si e new whahaha logopedist ;-)

Laat een berichtje achter :-)

