Happy End

Vandaag was het tijd om weer een paar boodschappen te doen. Normaal is Ger degene die het gaat halen heb zelf een hekel aan inkopen doen en ja ook kleding shoppen . Echter hij was bezig de laurier struik bij te snoeien op de camping en eigenlijk had ik vandaag wel zin om even wat lekkers boodschappen te halen ;-)

Ik rij hier de camping af naar rechts en zie links een vrouw met de auto geparkeerd in de berm en nig een stukje verder een hond in paniek de auen in “de weg er langs rijden ze dikwijls 100 km “, dus ik schrok heb een paar meter verder mijn auto veilig aan de kant gezet en liep richting vrouw, ook zei was niet de eigenaresse van de hond en we zagen het dier niet meer, in de tussentijd kwam de eigenaar met zijn auto en was natuurlijk van streek of wij een hond hadden gezien wat we dus konden beamen. De vrouw had de politie ingelicht ivm de drukke straat en wat mogelijk kon gebeuren….

De man zei dat de hond Maja heette en hij terug reed naar hun vakantiehuis in de buurt in de hoop dat hij terug was gerend…zelf gaf ik aan nog een zijweg van de auen in te lopen om te kijken of Maja daar ergens was, de vrouw bleef aan de grootte weg staan om haar daar eventueel op te vangen.

Ik liep in het weggetje en bleef maar Maja roepen maar geen geruis geen teken nog een paar keer heen en weer gelopen net toen ik weer richting grootte weg liep en het baasje op me toekwam draaide ik me om om aan te geven dat ik daar was geweest maar geen Maja…..met dat ik dat zei kwam ze wat een heerlijk gevoel daar was Maja veilig en wel weer bij haar baasje.

Ik heb nog nooit zo graag boodschappen gedaan met een Happy End :-D

image

18 gedachtes over “Happy End

  1. Ja, wat een opluchting dan hé! Het is heerlijk om je hond weer veilig in je armen te kunnen sluiten, je moet er toch niet aan denken dat er iets met zo’n diertje gebeurt!

    1. Nee ooit zelf meegemaakt dat wij ons hondje kwijtgeraakt waren door een harde knal zo snel weg, gelukkig was ze goed opgevangen en konden we haar naar uren weer in de armen sluiten….Dus gisteren was ik blij voor de hond en haar baasje :-D

  2. Voor iedereen natuurlijk goed dat Maja weer terug bij de baas is ! Een loslopende hond kan grote ongelukken veroorzaken , helemaal top dat iedereen zich dat realiseerde en maatregelen nam . Je verdiende natuurlijk wel iets lekkers bij de koffie;-)

    1. Precies Albert y Mara , summerfeelings en mijn petekind gisteren 16 geworden en gelijk op zijn verjaardag een stage plaats waar hij is begonnen ….als mijn tante nog gezond word na haar tia is het helemaal top !

      Liefs Laura xxx

Laat een berichtje achter :-)

