Zwijmelen : ‘Avicii

Het zijn me een aantal dagen van vreugde maar ook verdriet,
Verjaardag van mijn petekind een tante die voor de 4 x in een Tia schiet, vandaag mocht ze toch naar huis , dus opluchting we bezochten haar thuis toen bereiken ons het bericht dar nu mijn oudste zus in het ziekenhuis ligt met een longinfectie dus morgen toch een ziekenhuis bezoek en in de middag naar een gouden bruiloft van de buren…..het leven is niet altijd een feestje maar we kunnen het ook niet sturen.

Deze plaat sluit wel aan qua tekst en de beat voor het vieren .

Meedoen met Marja

24 gedachtes over “Zwijmelen : ‘Avicii

    1. Dank jullie Albert en Mara, vandaag hoorde ik dat zus lief pas woensdag en in het slechtste geval vrijdag naar huis mag ….zelf weer op de camping vanmiddag weer een verjaardags bezoekje het is me een weekje wel….take care en geniet !

  1. Sterkte voor de verdrietige momenten en ik hoop dat de vrolijke gebeurtenissen toch voor wat afleiding kunnen zorgen. Gelukkig zorg het leven zelf vaak dat er wat evenwicht zit in verdriet en vreugde, hou je haaks!

    1. Dank je lieve Rietepietz, gelukkig wisselt het zich idd af maar het was met mijn tante en zus echt griezelig, tante ontslagen zus erin ….gelukkig wel leuke afleidingen vanmiddag ook nog een verjaardags bezoekje .

      OT : je tip heb ik ook tussen de drukte door omgezet en ook al antwoord gehad dat het bekeken werd :-D

    1. Dank je Trees, ik hoop dat mijn zus zich vlug hersteld net zoals elke moeder denkt ze eerder aan haar kind dan haar gezondheid, ze kreeg vandaag te horen dat ze langer moest blijven en doet haar meer pijn haar zoontje dat te zeggen omdat hij haar zo mist !

  2. Er zijn van die dagen dat alles goed mis zit. Meestal houdt het ook weer op gelukkig. Daar moeten we ons dan maar aan vasthouden, Laura. Sterkte voor iedereen en voor jou: maak een paar vrolijke blogjes, je zult zien, daar knap je helemaal van op:

Laat een berichtje achter :-)

