26 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Emmelinda zegt:

    Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt maar ik zie geen plaatje? Maaaaar…het gezegde vind ik al helemaal waar😀

    1. Nou het ligt niet aan je laptop , ik zie dat die het niet heeft gepakt ,tja dus hoe toepasselijker kan het dan nog, ik wil en het uplouden niet😉

    2. Zooo het is nu wel te zien,jiepieyajee😉

      1. Emmelinda zegt:

        Ohhhh wat een schátje! Nog effies en dan is het zo ver he? Ik heb speciaal vroeg gekookt hihi😀

        1. Ja ik heb ook al gegeten en trek me zo men slobberpak an dan men notebook aan pagina’s instellen en dan toy toy toy o neeee hop hop hop:-)😉

  2. haha ik zie het ook niet hoor……

    Tot vanavond!

    1. Opgelost haha ,see you 2night😉

  3. hahah ik zie t , tot over ruim een uur😉

  4. ram1955 zegt:

    Ach, wat een schatje. Heb je dit zelf in elkaar geknutseld?

    1. Dank je ,maar nee die eer kan ik niet opeisen heb ik gesnaaid van facebook -;)

  5. Emmelinda zegt:

    Heee Lautje, nu kom ik bij jou hoppen. Ik vind jou een lieverd. Zo.
    Een creatieve lieverd ook nog. Ik vind het leuk zoals je steeds in het diepe springt met nieuwe dingen. Dat doe je ook nog eens heel goed. Alsof je nooit anders gedaan hebt. Ik hoop dat je het nu heeeeeel erg naar je zin gehad hebt.

    Dag wijffie, dikke knuffff!

    1. Em jij bedankt voor je uitnodiging zowel om te gaan bloggen net als te gaan hoppen, ik hoop dat wij nog lang contact houden zowel met een lach en een traan xxx

      1. Emmelinda zegt:

        Weet wat je wenst Lau want ik doe dat nog echt ook hahaha. Mij veels te gezellie om er mee te kappen😉 Leer jij mij maar eens haken!

        1. Ja ik heb mijn alladin lamp goed gewreven en ik heb nog twee wensen over hahaha

      2. Emmelinda zegt:

        Dan heb ik een tip voor je. Als kind snapte ik die sprookjes al niet (of ik ben een hebberd, dat kan ook); als je nou in 1 wens vraagt of je mag wensen dat je altijd mag wensen? Dan is dat toch véél slimmer? Hahaha.

  6. V☺nnieb zegt:

    Wat een mooi gezegde😉

    Fijn loghop

    1. Dank je ik had em van facebook, ook jij een fijne loghop:-)

  7. hartelijkehothulk zegt:

    Ik ken geen Engels😉😉😉

  8. reismeermin zegt:

    Nou je log ziet er heel mooi uit, Sorry voor de late reactie, maar ik ben zo aan het lezen dat ik een reactie bijna vergat..

    1. ik heb hetzelfde hahaha, dus no worry gelukkig staat die log er morgen ook nog:-)

  9. hannahsknits zegt:

    Ha, wat een leuke blog. Door de loghop leer ik allemaal nieuwe blogs kennen. Je schrijft erg grappig hoor!

    1. Dank je wel, dat vind ik heel fijn om te horen, soms denk ik van mezelf dat het te serieus of soms te ondeugend is ,dus dank je😉

  10. Ja dat is hélemaal waar natuurlijk , net als geen licht zonder donker ! Dat wéten we natuurlijk wel maar we willen het éigenlijk liever niet horen😉

    1. Ja zonder diepte geen hoogte en na regen is weer zonneschijn:-)

Laat een berichtje achter :-)

