17 Comments Voeg uw reactie toe

  1. J@n. zegt:

    Die staat er leuk op!

    1. Hihi met deze Guppie heb ik in 2010 samen met men moeder de WK op de Hospice afdeling gekeken, de wedstrijd Ned -Denmark onvergetelijk:-)

  2. ram1955 zegt:

    Ja, die hing bij ons ook in de keuken. Blije gup.

    1. Ja leuk,heb net jouw fotoos gezien uit 1980 geweldig:-)

  3. Hihi ik vind die dingskes nog steeds leuk😀. Ook zonder voetbal😉

    1. Me 2 ze kijken zo lekker scheel😛

      1. Hahaha ja zoooo schattig😀

  4. minoesjka2 zegt:

    O, ja, Guppies …….. tjonge dat is weer even geleden ……. wat een leuke foto!

    1. Thanks en idd weer even een tijdje terug:-)

  5. rietepietz zegt:

    O néé he , is er alwéér iets met voetbal op komst ? Dit soort figuurtjes doet me het érgste vrezen😉

    1. Hahaha er is altijd wel iets met voetbal,maar ik volg alleen de EK en WK😉

  6. ahhh liefffff zo zacht en aaibaar😉

    1. Ja echt een friemel hahaha😉

  7. GabiBK zegt:

    Die is oranje… :-)!!!

    Was een spannende wedstrijd toen ja…

    Liefs,

    Gabi

  8. Hanny zegt:

    Hartstikke leuke foto! Echt oranje!

    1. Dank je wel ,ja om de kleur kun je niet heen😉

Laat een berichtje achter :-)

