Bloedvink

image

Samen met de koolmezen , de Vlaamse gaai ,de Bonte Specht het Rood Borstje  deze vliegen af en aan als wij aan het venster zitten te eten,de mussen en de merels ook bovendien.

En ja hoor daar is nog een kleine gevederde vriend ,de Bloedvink die zich zelden laat zien .

6 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Anneke zegt:

    Je bent bevoorrecht met al die mooie natuurvriendjes…

    1. Ja Anneke we genieten er ook elke keer weer van ,wie weet bezoekt de fazant ook wr deze winter:-)

  2. Oh, wat is die móói!!! Daar had ik nog nooit van gehoord. Sinds dit jaar zit er hier ook een Vlaamse Gaai in de tuin. Wat is die eigenlijk groot! Het leukste vind ik hier nog de koolmeesjes en het winterkoninkje😉

    1. Ja de Vlaamse gaai is best groot maar ook erg schuw,wil het altijd vastleggen op camera chipzzz te laat,koolmeesjes in overvloed vliegen af en aan en mussen die ook, dan hebben we nog de geelgorst lijkt net een kanariepietje hihihi:-)

  3. J@n. zegt:

    Zo zelden dat ik ze niet eens ken. Maar ik ben dan ook niet direct een kenner.😉

    1. Nou J@n,Ger is hier de vogelkenner ik zou de bloedvink wel gezien hebben masr dat die zo heet wist ik in eerste instantie ook niet:-)

Laat een berichtje achter :-)

