26 Comments Voeg uw reactie toe

  1. J@n. zegt:

    Ik wil je ff een fijn weekend wensen!

    1. Dank je J@n jij ook het zonnetje schijnt:-)

  2. ram1955 zegt:

    Mooi. Dankjewel, Laura. Ik heb je genoemd in mijn logje. Je bent nummer 1.😀
    http://rammelaars2.blogspot.be/2012/11/wie-doet-er-mee.html

    1. Jij dank je Marja,vond het gelijk een mooi idee:-)

  3. Melody zegt:

    Mooiiii …… duitstalige muziek is en blijft een speciaal plekje in mijn hart houden. Elke taal heeft zo zijn charme en soms vind ik wel eens dat het Duits en ook het Engels woorden hebben die zo prachtig zijn dat het zo zonde is dat je ze niet goed kunt omzetten in het Nederlands…

    Liefs en fijn weekend meid.

    1. Dank je Melody ,Marja had dit idee op haar log ,ook een leuk item muziek roept ltijd iets op ,thnx melody Xxx

    1. Dank je Ikan Mas:-)
      Fijne zondag x

  4. dieneke55 zegt:

    mooi!!!had er echt nog nooit van gehoord

    1. Deze vind ik zelf mooi van hem,hij heeft ook mindere maar ja ook dat is smaak voor ieder individueel.

      Dank je Dieneke fijne zondag:-)

  5. minoesjka2 zegt:

    Ik ben meestal niet zo van de Duitstalige muziek, toch vind ik dit wel een aardig nummer, zeker de muziek erom heen. Had trouwens nog nooit van deze zanger gehoord.

    1. Ja Minoesjka duits is veelzijdig en niet altijd mooi ” ieder zijn smaak” maar dit liedje sprak me wel aan an hem:-)

      Fijne zondag x

  6. Mooi filmpje om bij weg te zwijmelen.Fijn weekend voor jou. Groetjes Ria

    1. Dank je Ria en ook voor jouw een fijne zondag x

  7. Misschien…………………..kan je…………………op de ………………reactie…………………die ik gaf…………………………op mijn log…………………..ook zwijmelen?

    1. Ga ik na het ontbijtje doen HHH, gister was voor mij echt een zwijmel dag maar later meer in een log:-)

      Tot dadelijk x

  8. GabiBK zegt:

    oké… een speciaal liedje…

    Een heel fijn weekend wens ik je,

    Gabi

    1. Hoi Gabi …ja ik heb wel wat met de tekst en melodie:-)

      Fijne avond en weekend nog xxx

  9. Mooi nummer wijffie, ik had nog nooit van hem gehoord? Weer wat geleerd😉

    1. Ja heerlijk nummer en de tekst😉

  10. Ook wij vinden een Duitstalig nummer in de categorie “Love Songs” best te waarderen zoals deze. Hoog boven alles uit steekt Peter Maffay met “DU”. Fijne zondag.
    Grtz Albert

    1. Ja Peter Mafay met Du is ook mooi idd muziek roept sowieso veel op mooi gewoon:-)

  11. rietepietz zegt:

    Heerlijke rustige muziek en op z’n tijd willen we natuurlijk allemaal wel eens “de tijd stil zetten ” zwijmel maar lekker verder hoor😉

    1. Ja heerlijk h? Muziek doet best veel ,net als bepaalde reukjes of kleuren:-)

  12. Da’s een liedje die ik zonder deze rubriek nooit gevonden zou hebben:-) Zo ver af van de muziek die ik ken, maar dit is wel Zwijmelen met een hoofdletter.
    Leuk!

    1. Dank je wel ,ja een leuke rubriek die Marja in het leven riep ,soms kom je ook muziek tegen die je bijna was vergeten:-)

      Welterusten voor straks😉

Laat een berichtje achter :-)

