34 Comments Voeg uw reactie toe

  1. J@n. zegt:

    En dan wordt er nog gepraat over die ‘goeie’ ouwe tijd.

    1. Ja kun je nagaan en toch hebben ze het allemaal op tafel en voor elkaar gekregen,lig ik te mauwen over een mixer die ontbreekt😉

  2. ram1955 zegt:

    Wat een verschil. Ik ben blij dat ik nu leef en niet toen.

    1. Nou idd, dat was aan poten toen en wij nu maar klagen😉

  3. minoesjka2 zegt:

    O, nou zeg, inderdaad, allebei een keuken, maar geef mij toch maar de onderste …….. al had die bovenste ook wel wat:-)

    1. De Charme van toen doet het he ? Maar het moderne willen we niet missen😉

  4. Ik zat vroeger altijd naast dat grijze emmertje op de grond.
    Lekker onder die warme kachelpijp met mijn duim in mijn mond.
    ‘s Morgensvroeg iedereen af te kijken die naar school gingen.
    Als ze allemaal weg waren, deed ik mijn dingen.

    (ben aan het oefenen voor 5 dec.)

    1. Krijg er een groot hoofd van😉

      1. hahahaha, jij of je gurk whahaha😉 sorry sorry ik kom er altijd op terug whahaha😛

        1. Ho ho ho ho, het is niet mijn gurk, toevallig komt de R eerder, dus GRUK!
          Maar je mag blijven dromen hoor, doe ik ook!

          1. Hahaha zal ik doen mijn lijstje aan Sint is nog niet af😉

            1. (Fluister)
              Mijn Lieve kind
              Wil jij een GRUK van de Sint?

              1. *fluistert terug* ik vraag niet want men zegt”kinderen die vragen worden overgeslagen”😉

                1. Dat klopt helemaal!(tegendedeur)
                  Maar tikt het ook? (tegenhetraam)

                  1. Het zal een vreemde zijn die verdwaald is zeker …..wie zal dat zijn ???

    2. Psssst Sint of ben je Piet ooo wat spannend verraad het nog maar niet😉

      1. Maakt nooit uit wat ik ben.
        Als het op afrekenen aankomt, ben ik het bokkie!

        1. Ahhh dus de Sint ben je niet want die heeft (de) schimmel😉

  5. Melody zegt:

    Wat een leuke invulling, hoe kom je derop.

    Dank je wel hoor, leifs en fijn weeeeknd.

    1. Dank je Melody, jij bedenkt de thema’s en we kunnen er alleen maar zo goed als het kan invullen, jij ook een fijn weekend xxxx

  6. smijling zegt:

    De potkachel doet mij denken aan de periode dat ik op een boerderij woonden gaaf

    1. Deze was genomen in het openluchtmuseum in Bokrijk in Belgi:-)

  7. Een nostalgische tegenstelling. Leuk.:-)
    Doet me denken aan de kachel bij mijn oom en tante op de boerderij. Al was die wel een maatje groter.
    En ja, de beeldjes zijn siamezen.

    1. Zo dat past idd goed in een Boerderij nostalgie mooi om aan terug te denken:-)

  8. Zoooo, wat een verschil he? Ik zou niet naar die tijd willen maar het had wel iets. Al wisten ze toen niet beter hihi😉

    1. Nee inderdaad ,dit was in Bokrijk openluchtmuseum in België:-)

      1. Dat is lang geleden dat ik daar geweest ben hihi, ik weet dat we er op de basisschool naar toe zijn geweest met schoolreis. Dan houdt het op, dat weet ik niet meer hihi.

        1. Ja schoolreisje met men moeder ook nog en ik wilde er zelf ook nogeens heel graag naar toe, dus voor de communie van men neefje hebben we met die twee een uitstapje erheen gemaakt ze vonden het geweldig:-) Pssst *tante ook*😉

          1. Hahaha mooi excuus is dat he? Daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt hihi😉

            1. Euhh ikke toch nie😉 hahahaha

  9. Voetje zegt:

    Leuke invulling van het thema:) daar zou ik zelf niet aan gedacht hebben

    1. Dank je en datzelfde heb ik ook als ik andere bezoek,leuk hoe ieder zijn invulling geeft:-)

  10. rietepietz zegt:

    Nou ja , die eerste is toch leuk “om erbij te hebben”;-)
    Ik heb trouwens op de huishoudschool nog op een kolengestookt fornuis leren koken .Je moest op gas ,elektrisch én kolen kunnen werken maar ja , dat was 1953😉

    1. Je kunt wel zeggen Rietepietz hoe het is om op kolen te koken😉

      Het heeft qua uitstraling wel veel charme:-)

Laat een berichtje achter :-)

