18 Comments Voeg uw reactie toe

  1. J@n. zegt:

    Toen was ik ongeveer 27 jaar op deze wereld……..way ben ik dan oud!

    1. J@n we zijn zo jong als we ons voelen😉

  2. ram1955 zegt:

    Toen was ik 14. Zalig nummer. Dankjewel en een fijn weekend.

    1. Dank je wel Marja kom zo ff bij jouw voorbij:-)

  3. Greet zegt:

    Toen was ik 19. Fantastisch nummer.
    Ben je vandaag jarig? Zo ja, gefeliciteerd.

    1. Hoi Greet ja zo vliegt de tijd om😉 En dank je wel ben idd jarig vandaag:-)

  4. Goed bouwjaar he? Hihi ja dit nummer ken ik heel goed. Ik kreeg een pickup maar had nog geen single-tje. Mijn vader wel. Deze dus. Die heb ik kapot gedraaid hihi😉.

    1. Hahaha wat leuk ,ja die dingen blijven hangen😉 Zeker weten een goed bouwjaar jij kunt het weten😛

  5. ram1955 zegt:

    Hé, je bent jarig? Een dikke proficiat uit winters Vlaanderen.

    1. Dank je natasja wat lief xxx

      Dan schelen we niet veel😉

  6. rietepietz zegt:

    Nogmaals van harte gefeliciteerd , je bent dus nog iéts jonger dan mijn kinderen😉
    Natuurlijk kan ik me dit nummer nog goed herinneren ,altijd goed in het gehoor liggend hoewel ik niet direct een fan was !Ik wens je een mooie dag !

    1. Dank je Rietepietz en ik kan mijn getal omdraaien van 43 naar 34 hihihi😉

      Fan ben ik ook niet heb het gekoppeld aan 1969 en dat het toch leuk is voor te horen ,hihihi tenminste als het lekke in het oor ligt:-)

  7. Trees zegt:

    Gefeliciteerd Laura! Ik was toen 19 en vond de Shadows en Cliff Richard geweldig! Heerlijk meegezwijmeld hoor, dankje! En ik wens je een prettige avond!

    1. O Dank je wel Trees voor de felicitatie xxx, ja ik ben van 1969 maar er zijn gewoon platen die ook al was ik er toen niet later en nu nog gespeeld worden en nooit vervelen😉

  8. minoesjka2 zegt:

    Geweldig nummer, ik droomde er van net zo gitaar te kunnen spelen …… met het harmonie orkest hebben we het wel gespeeld ……. lekker nummer.

    1. Dat klinkt dan ook best speciaal met de harmonie,tenminste dat lijkt me zo:-)

      Zo wilde ik vroeger graag piano spelen,maar eerst de blokfluit en die kwam me al gauw de oren uit😉

Laat een berichtje achter :-)

