18 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Hahaha je kleine vriendjes zijn er, zo te zien op de foto’s, in ieder geval heel blij mee. En het roodborstje komt zo nog mooier uit😀. We moeten het maar afwachten Lautjuh.

    1. Ha wat een opluchting dat het te zien is hihi😉

      Ja die twee vinden het geweldig ,mooi dat roodborstje hé? Mooi vogeltje en is er ook nog elke x weer:-)

      Ja afwachten ,ik betwijfel hetzelf maar hoop doet sneeuwen😉

      1. Ja, het duurde ff maar dan heb je ook wat😉. Echt prachtig he, zo’n lief klein bolletje. Hier zit er ook een in de tuin. Dan zie je ‘m een hele poos niet en dan weer ineens iedere dag.

        Zo is dat. En met veel hoop wordt het vast een grote witte hoop😉.

        1. Over sneeuw gesproken; ik zat even met jouw sneeuw te spelen hiero. Had jij ook al gezien dat je met je muis de sneeuw over je scherm heen kunt slepen of wegduwen? Leuke speledingetjes hoor hahaha

          1. Wist jij dat ook het bij jouw kan sneeuwen?Naar dashboard gaan instellingen en daar zou het ergens moeten staan en dan heb je ook sneeuw😉

            Hahaha thnx dat wist ik nóg niet *kan ik ook nog sneeuwscheppen *😉

            1. Hihi ja maar ik héb al sneeuw, al een hele poos. Alleen zie je die niet vanwege die witte achtergrond. Kijk maar eens bovenin😉.

              1. Ikke nie slim ikke dacht neem sneeuw mee hahahahah, dus dat was al van jou duhhhh * i kan er ook niks aan doen*😛

                1. Hahaha. Ik had nog een nieuwe achtergrond willen nemen (thema) maar dan kan ik alles weer opnieuw gaan inrichten. En dat voor die paar weken, laat maar zo hihi. Dan maar een wit middenstuk enzo. EIgenlijk wel jammer. Ik had ‘m knalgeel willen hebben zoals op mijn oude log. Maar ach, dit is ook prima😉.

                  1. Jouw log layout is tenminste uniek die van mij is door een ander gemaakt en ik heb kleine aanpassingen gedaan, die kopjes met die mutsjes hihihih heerlijk het einde gewoon😉

                    1. Hahaha ja ik zocht eigenlijk heel iets anders, iets lievigs. Maar toen kwam ik deze tegen en ik vind Jan Leendert Visspullen toch al zo leuk en heb deze gepakt hihi. Die was ook breed genoeg om in de kopfoto te plakken al heb ik die verdubbeld. Ik vind die koppies zo lekker melig hihi😀.

                    2. Hihihi dat maakt het net zo grappig😉

        2. Hahaha langzaam betwijfel ik het de temperaturen zouden ook aansteigen en dan is het meestal druil weer😉

  2. hartelijkehothulk zegt:

    Goed dat je deze foto plaatste.
    Want ik heb gebeld naar ze.
    En gezegd dat ik dit jaar een groene kerst wil.
    Ben tenslotte Hulk hé?

    1. Hahaha ja anders zou je geen Hulk zijn😉 Fijn je te lezen xxx

    2. Ja J@n mijn vader zei altijd”hope is the mother of all kind”😉

  3. J@n. zegt:

    Oké Laura, hopen kan altijd!
    Suc6!

  4. rietepietz zegt:

    Ik hoop met je mee want ik vind een witte Kerst óók leuk ,jouw foto is al aardig in de goede richting😉

    1. Ja heerlijk Rietepietz het knarsen onder je voeten , dat maakt het kerstplaatje compleet😉

Laat een berichtje achter :-)

