2012 herzien Dank jullie alle, Thanks too you all,Merci pour vou

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 4.800 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 8 years to get that many views.

Click here to see the complete report.

20 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Hihi, leuk om te zien he, ik had ook zitten kijken vanmorgen. Zo maar bezoek uit Brazilië en Zuid Afrika. Yihaaaaaaaaaaaaaa. Echt grappig om die van jou te bestuderen hihi😀

  2. FF stiekum gluren bij de buren…xxx

    1. Zekers Ria,doe ik ook hahahaha….xxx

  3. Ja geweldig en die opsomming ervan ,stond een link bij om het te delen ook als dank voor de reactie’s,lurkers/gluurders doe ik ook soms hihi😉

    1. Ja, ik kom al zeker vijf jaar op een log waar ik nog noooooit gereageerd heb hihi. Het voegt allemaal niks toe als ik daar iets schrijf😀

      1. Ja soms is het ook gewoon leuk om te lezen,ook omdat je weet dat eventueel reageren geen aanvuling of invulling geeft:-)

  4. Voor jou en ieder die je lief is alle beste wensen voor 2013. xxx

    1. Dank je Ria ,ook voor jullie veel gezondheid en geluk xxx

  5. Heeee lieve Kakje, ik wil jou óók een heeeeeel gelukkig nieuwjaar toewensen met ontzettend veel lekkere hapjes (hihi), veel plezier en vooral veel geluk. Dikke knuffff xxx

    1. Dank je Ruftje ,jij en de jouwe ook veel gezondheid en geluk dan kan 2013 niet meer stuk xxx

      1. Heee en het rijmt ook nog! Dank je wel😀. XXX

        1. Zou het niet rijmen kan ik altijd nog gaan slijmen……neeee…..dat werkt niet en is ook niet leuk ,ik hou het bij Ruftje dat doet het ook hihihi:-)

  6. Viel Glück für 2013
    Liebe Grüsse von uns. Wolfgang

    1. Auch an euch Wolfgang viel glck fr 2013 .Lg Laura

  7. hartelijkehothulk zegt:

    Veel Liefde en gezondheid en geluk en geld en pepernoten en lol en nieuwe meubels en weet ik veel allemaal nog meer gewenst van ALle Hulken!

    1. Dank je Alle Hulken:-)

      Laat ik tevreden zijn met liefde en gezondheid,dat is wat telt,

      nieuwe meubels hadden we al en die pepernoten helpen mij hele stoelgang naar de kl.ten😉

  8. minoesjka2 zegt:

    Een heel gelukkig, en gezond 2013 voor jou en ieder die je lief is.

    1. Dank je wel Minoesjka, ik hoop dat jouw doorzettings- vermogen wordt beloond !

  9. rietepietz zegt:

    Leuk dat overzicht , echt een afsluiting van het oude jaar , en nu op naar een sprankelend 2013

    1. Ja Rietepietz ook om iedereen te bedanken en een goede afsluiting van het oude jaar en idd op naar nieuwe kansen,nieuwe dingen die we op ons pad tegen mogen komen in 2013 en bovenal Gezondheid xxx

Laat een berichtje achter :-)

