22 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Greet zegt:

    O, wat leuk, Laura, om hier tante Leen voorbij te zien komen. En dat met Zandvoort aan de Zee. Erg leuk!

    1. Dank je Greet, fijn dat je er zo van hebt genoten😀

      Tot zo😉

  2. Marja zegt:

    Leuk! Geweldig om weer eens te horen. We kennen de tekst nog steeds.
    Fijn koel weekend.

    1. Ja Marja dus dat was al meezingen geblazen😉 Leuk😀

      Tot zo😉

  3. Nu gingen wij vroeger niet naar zandvoort(want wonend achter de duinen in Noord Holland) maar wij namen ook van alles mee….en als het op was, dan gingen we naar huis hahaha

    1. Ohhh heerlijk Bibje, hahaha ja als alles op is was het ook niet ver van huis😉

      Wij gingen naar Scheveningen of Zeeland vanuit Zuid-Limburg met zo’n georganiseerde bus reisje was wel leuk vooral de lucht van gekookte eieren in de bus hahaha

      Tot zo😉

  4. vlasje zegt:

    Je voelt het zand in je onderbroek!

    1. Hahahaha Vlasje …..alles geschuurd en geschrobd😉 Hahahaha

  5. Dit is nu een echte klassieker, uit de tijd dat het naar Frankrijk gaan al heel ver weg was. Zandvoort aan de Zee soms net een tweede Amsterdam. Als Indo rocker voel ik me meer thuis in Scheveningen. Dat moet jij begrijpen😉 . Dank voor het uploaden.
    salu2 Albert

    1. Sterker nog ik /wij zijn in Zeeland, Rockanje en Scheveningen aan Zee geweest maar Zandvoort nog nooit hahaha😀

      Het liedje kwam gisteren in me op want het werd thuis uit ook uit gein gezongen tot voor gisteren wist ik niet eens dat het door Tante Leen werd gezongen, dat is het leuke aan zwijmelen😉

      Fijn weekend liefs Laura

  6. Frederique zegt:

    Ohhh…. wat een lekker nummer, zeker met dit weer. Ik ging met mijn ouders altijd naar de zee in de zomer. Ook naar Zandvoort. En wij namen koffie en broodjes mee.Echte nostalgie. Heerlijk!

    Liefs Frederique

    1. Leuk dat te lezen Frederique, vroeger als kind werden wij opgehaald door onze oom en tante en dan met mijn neef en nicht mijn zus en ik en mama richting eurostrand in Valkenswaard ook met de broodjes met ei😉

      Echt geweldig dat ook jij en de andere zo hun herinneringen hebben bij het horen van dit liedje😀

      Fijn weekend liefs Laura

  7. Ohh wat leuk dit ,ik ben er mee opgegroeid.Helaas gingen mijn ouders nooit met ons naar zee en dergelijke .Maar wel mocht ik vaak mee met vriendinnetjes en hun ouders .
    Liefs Elisabeth

    1. Toch leuke herinneringen Elisabeth😀

  8. rietepietz zegt:

    Hoe toepasselijk ! Ja het strand kunnen we dezer dagen niet helemaal omheen . Tante Leen is niet meer onder ons , een echte jordanese vrouw die aanbeden werd in Amsterdam maar toch ook door vele anderen !

    1. Ja Rietepietz , ik kon haar niet zo maar ik denk dat ze ook echt een Tante Leen was gezellig en met beide benen op de grond bij het gewone volk😀

      1. rietepietz zegt:

        Ze zat ook niet in mijn platenkoffertje hoor, maar in de jaren 60 kwam je niet om haar heen in de arbeidsvitamienen😉

        1. Hahahaha ja dat is nu ook met sommige artiesten die hoor je ongevraagd😉

  9. gewoonanneke zegt:

    Niet mijn genre maar wel toepasselijk bij dit weer er zijn er weer zat die en duik genomen hebben.

    1. O dat geloof ik graag, vooral als je lekker dichtbij de zee woont en de “stille” plekjes kent lijkt me zalig😀

  10. Hallo Laura ,einen schönen Sonntag wünschen wir. LG. Wolfgang

    1. Danke euch Wolfgang und Gisela😀

      Für euch auch ein schöner sonntag,

      LG Laura

Laat een berichtje achter :-)

