27 Comments Voeg uw reactie toe

  1. jeetje zeg….
    daar ging toch zomaar mijn pubertijd aan mij voorbij haha….niet mijn favo muziek maar ja het kwam wel elke dag door de boxen heen dus was je veroordeeld om ernaar te luisteren😉

    http://www.bibje.blogspot.com

    1. Ja daar kan ik je niet tegen spreken Bibje hahaha, gelukkig dat ik best divers ben ik kan me niet echt in 1 categorie plaatsen toen als ik terug kijk ook al niet mocht zelfs af en toe schlager hahahaa😉

  2. Marja zegt:

    Drie stuks nog wel. Dankjewel. Leuk om weer eens te horen. Fijn weekend.

    1. Hoi Marja, ja ik kon er nog wel plaatsen nu ik thuis ben gaat het vlugger haha dus even gebruik ervan gemaakt, zie echter dat ik de s in de link naar jouw ben vergeten *zucht* …typisch ik slordig😉

      Tot zo😀

  3. vlasje zegt:

    Jaren tachtig! Mooi tijdsbeeld!

    1. Dank je Vlasje, die periode had nog meer moois maar ja dat zou weer teveel van het goede zijn geweest😉

      Tot zo😀

  4. gewoonzoalsikben zegt:

    Leuk deze nummers weer te horen ,Whitesnake vind ik helemaal geweldig.
    Fijn weekend,liefs Elisabeth

    1. Dank je Elisabeth, ja Whitesnake blijf ik ook mooi vinden heerlijk om bij weg te dromen😉

      Tot zo😀

  5. Greet zegt:

    Jaren tachtig, toen was ik al een dertiger. Toch leuk om die nummers terug te horen. Kate Bush vind ik nog steeds fascinerend.

    1. Hoi Greet,

      Ja Kate Bush heeft iets tenminste dat vind ik ook ..:-D

  6. Jaaaaaa, Kate Bush, wat was ze toch geweldig! Pat Benatar trouwens ook – ze had een ander liedje dat ik toentertijd aan een stuk door draaide: ‘Hell is for children’. Achteraf was het een vreemde titel maar wat vond ik het liedje toen goed! Ik ga ‘m meteen weer even beluisteren!

    1. Leuk deze rubriek van Marja, je komt elke week bij iemand wel iets tegen waar je denkt jaaa😉

  7. Trees zegt:

    Leuke keuzes Laura! Alle 3!
    Fijne avond!

    1. Dank je Trees, ook voor jouw een fijne avond😀

  8. rietepietz zegt:

    Toen waren mijn kinderen al pubers;-) maar natuurlijk ken ik ze óók allemaal, vooral Kate Bush die met haar song wékenlang de hitparade domineerde!

    1. Sommige laten ook door hun wezen een indruk achter dat had zij ook , althans 😀

  9. Oh ja…Pat Benatar! Helemaal mijn keus! En Kate Bush daar luisterde ik gedwongen naar, want mijn fietsmaat was idolaat van haar.
    Fijne zondag!

    1. Hahahaha ja soms word je ongevraagd meegesleurd😉
      Ook voor jouw een fijne avond xxx

  10. Frederique zegt:

    Heerlijke muziek. Leuke herinneringen! Dankjewel.

    Liefs Frederique

    1. Fijn dat je genoten heb Frederique,
      Liefs Laura

  11. De jaren 80. We hadden het druk als vader en moeder en de kost verdienen. Plaat nummer 1 kunnen wij waarderen. De rest niet. Het bekende smaakverhaal. We zijn een uur geleden teruggekomen uit Cordoba, vandaar nu pas een reactie.
    Liefs en groetjes van ons.

    1. Heerlijk trip gehad lekker toch😀
      En dat is ook goed dat smaken verschillen anders zou het leven zo eentonig zijn😉
      Nou Mara y Albert welkom terug of het nu Olanda is of Fuengurola 😀

      Liefs Laura

  12. dieneke zegt:

    Zo verschillend deze keuze, inderdaad dat schalde gewoon de huiskamer in.Gek toch dat het ergens toch blijft hangen in die grijze massa.Zelf ben ik zo slecht in het onthouden van titels of artiesten.

    Fijne zondag nog!

    1. Ja hè? Maar daarom is het zwijmelen zo leuk, zo krijgen we elke keer een stukje nieuwigheid erbij of de ontbrekende stukjes😀

      Fijne zondagavond:-)

  13. Ahhh… toch wel uit de categorie Glammrock… whitesnake. In mijn vroege pubertijd mijn favoriete genre. Nu bekijk ik het met hele andere ogen.

    1. Ja natasja dat zijn fases die je doormaakt….sommige groepen/artiesten zijn blijvend en andere gewoon leuk om ze af en toe terug te horen😉

Laat een berichtje achter :-)

