Zwijmelen : Bee Gees

Omdat een blog vriend dit extra heeft gemaakt en ik de plaat ook mooi vind van de Bee Gees…Danke Wolfgang !

Weil ein blog freund daß video extra für mir so gemacht hat mit music von die Bee Gees und ich diese gruppe auch gerne höre….Danke Wolfgang !

Meedon bij Marja http://rammelaars2.blogspot.com

26 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Marja zegt:

    Heerlijk nummer en mooie beelden. Dankjewel. Geniet van het zonnige weekend.

    1. Dank je Marja….heeft http://www.wolfgangpiwerpoint.wordpress.com voor me gemaakt😀

      Ik kom zo bij jouw zwijmelen😉

  2. Ein schönes Wochenende. Hatten heute den ersten Boden-Frost. Alles weis. LG. Wolfgang

    1. Gute morgen Wolfgang,
      Hier ist die sonne da…aber ich wahr auch spät auf hahaha.

      Lg Laura😀

  3. V☺nnieb zegt:

    Mooi liedje😉 en hartstikke mooi gemaakt door Wolfgang
    Fijn weekend

    1. Hoi Vonnie wat leuk je te zien. …dank je inderdaad heel leuk dat hij dat aangeboden en gemaakt heeft😀

  4. Frederique zegt:

    Heerlijk nummer met prachtige beelden! Ik heb genoten. Dank je wel.

    Liefs Frederique

    1. Hoi Frederique,
      Dank je is altijd fijn als andere mee genieten😀

      Liefs Laura

  5. Greet zegt:

    Heerlijke muziek van the BeeGees en een mooi filmpje erbij. Zijn dit de foto’s van jou van gisteren?

    1. Hoi Greet,
      Dank je. …ja precies dat zijn die foto’s. En toen werd mij gevraagd of ik het leuk zou vinden als hij er een wmv van maakte met music. ..nou beide geslaagd de Bee Gees vind ik mooi😉

      Liefs Laura

  6. dieneke55 zegt:

    Blijft mooi en mooi gemaakt door Wolfgang!

    1. Dank je Dieneke, ja heel leuk gemaakt en ook nog music die ik mooi vind, dus ik dacht die gaat mee in de zwijmel😉

  7. Zegt dochter gisteren dat ze het bijna niet kon voorstellen dat nu een brugger is en dat ze niet meer op de babsisschool zit(pffff gelukkig verzuchtte ze)
    moest ik aan denken toen ik dit liedje aanzette….toen zat ik nog net aan op de basisschool, ik zou zo terug willen😉

    1. Herkenbaar ik zou de basisschool zo weer willen doen, geweldig leuke tijd😀
      Binnenkort reünie vd zesde klas verheug me nu al yeahh

  8. rietepietz zegt:

    O jááá…. altijd héérlijk de Bee Gee’s en wel hlele bijzonder zo met jou mooie foto’s !

    1. Dank je Rietepietz….het was ook toevallig dat hij dit nummer voegde bij de foto’s😀

  9. Nannie Hugen zegt:

    prachtig lied uit mijn jeugdjaren

    1. Hoi Nannie, ja een groep die ik ook graag terug hoor, dank je :- D

  10. Elisabeth zegt:

    Ja een heerlijk nummer om weer te horen! En zeker een heel mooi filmpje
    Liefs Elisabeth

    1. Dank je Elisabeth, kk had gisteren een fotoblog en toen werd mij gevraagd of hij er een filmpje van mocht maken met music, nou beide is gelukt dat ik het gelijk in de zwijmel heb meegenomen😀

  11. Trees zegt:

    Wat een mooie video en op de muziek heb ik heerlijk gezwijmeld!

    1. Fijn Trees dat doet me ook goed ..Welterusten voor nu😀

  12. Wat mooi gemaakt, jouw foto’s en dat heerlijke liedje erbij. Het klopt helemaal, het filmpje. Prachtig!

    1. Dank je, vond het een leuke verassing met deze combinatie😀

  13. platoonline zegt:

    Mooi filmpje. Jammer dat er nog maar één BeeGee over is. Die tijd is voorbij.

    1. Ja Plato, lijkt mij voor Barry Gibb niet zo makkelijk vooral als men zo intensief met elkaar opgetrokken is 😦

Laat een berichtje achter :-)

