Rustig…

on

Lieve blogvrienden ,

Het is al een tijd rustig hier bij mij omtrent het bloggen. Ik zoek mijn afleiding in het fotograferen,Instagram en Facebook dat gaat vlug en men hoeft niet echt na te denken. 

Het is in mij namelijk erg onrustig,veel dingen houden mij bezig vooral van buitenaf invloeden die ik missen kan als kiespijn. Mensen die tegen dingen schoppen ,mensen her leven zuur maken en er ook nog mee wegkomen, onbegrijpelijk  !

Het komt er in het kort op neer dat we ons stekje te koop hebben staan op de camping,het liefst blijven we natuurlijk, echter als er geen inzicht en rust komt dan is de ontspannings factor nihil !

Zelf loop ik al een tijdje met galstenen en die worden einde volgende week met de galblaas verwijderd. 

Mijn therapie voor paniekaanvallen en angststoornis heb ik zelf beëindigd,de theorie was voor mij heel goed te begrijpen,ik kwam alleen met de huiswerk opdrachten niet klaar en bracht de theorie liever anders in de praktijk dan schriftelijk,daar was de therapeut het gelukkig mee eens. 

Dit is voor mij dan ook positief,ik weet dat het bij mij hoort maar nog belangrijker dat het in alle opzichten geen “gevaar ” vormt.

Het zal nog een tijd rustig blijven qua bloggen,iedereen die nog de vakantie voor de boeg heeft heel veel plezier en  iedereen die een moeilijke tijd heeft of ziek is beterschap en een dikke knuffel  💗

19 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Marja zegt:

    Wat ontzettend jammer dat jullie je stek moeten verkopen. Sterkte met alles, Laura.

  2. majaer zegt:

    Jammer dat alles anders loopt als je wilt, ik wens je sterkte doe het rustig aan

  3. gewoonanneke zegt:

    Jammer hoor dat je daar door zulke omstandigheden weg moet. Misschien vind je een nieuw stekje en doe het gewoon rustig aan.

  4. Het zat er al aan te komen hè.. twijfel alom. Helaas, echt jammer!
    Maar hopelijk vinden jullie toch wel weer ergens anders een mooi plekje, of gaat alles van de hand?
    Neem je rust en je tijd, wij vergeten je toch niet hoor!
    Liefs, sterkte en een dikke knuffel terug! XXX

    1. Het wordt als het doorgaat alle van de hand gedaan en dan zien we wel. Het word hoogstwaarschijnlijk niks meer “vast” omdat we niet nogeens zoiets mee willen maken xxx

  5. Corja zegt:

    Daar ben je weer even, Laura. Ik begon je al te missen. Heel goed hoor dat je even afstand neemt. Wel erg jammer dat jullie je fijne stekje moeten verlaten, maar hopelijk komt er iets nieuws. Soms moet je letterlijk ruimte maken voor nieuwe dingen. Ook heel goed dat je je therapie in eigen hand neemt. Dat kun jij zelf heel goed, is mijn idee. En heel veel sterkte met de operatie, volgende week. Neem de tijd om goed te herstellen, Laura. We zien je wel weer verschijnen, hier, als je zover bent.

  6. Kakel zegt:

    Jammer om je vertrouwde stek op de camping achter te moeten laten. Maar als het je geen rust maar alleen maar herrie brengt…tja…wat moet je anders? Neem alle tijd voor jezelf. Je leeft maar één keer en echte leven is belangrijker dan het blogleven. Sterkte met je therapie en nog meer sterkte voor de operatie!
    Lieve groet

  7. ria zegt:

    Hoe gaat het Laura.ben je al geopereerd of moet het nog gebeuren? Wij blogvrienden duimen dat jullie een héél mooi plekje terug vinden.
    Sterkte Laura
    Lief groetje, Ria

    1. Dank je wel Ria, as Vrijdag word ik geopereerd, morgen moet ik bellen welke tijd.

  8. ria zegt:

    Ik zal vrijdag aan je denken en het komt vast allemaal weer goed.
    liefs, Ria

  9. Plato zegt:

    Gelukkig zijn er nog dingen die je in je leven zelf mag beslissen. Goed dat je daar gebruik
    van maakt. We moeten al zoveel. Jammer van dat stekje. Maar misschien komt er iets
    leuks voor in de plaats.

  10. Marko zegt:

    Jesienne pozdrowienia z Polski

  11. matroos zegt:

    Hoi Laura,

    Inmiddels doe je de naam van het blog eer aan je kunt er nog on the aan toevoegen.Ik kan je op FB niet meer volgen want dat heb ik opgedoekt.Ondertussen ben ik verhuisd naar https://blogjeomblog.wordpress.com/.

    Wens je nog veel plezier met de camper en alles wat op je weg komt.

    groetjes Dieneke

Laat een berichtje achter :-)

