Geplaatst in Aanloop naar Kerst, Gezondheid, Ontspanning, Persoonlijk

Kiekeboe…

Hallo lieve mensen , iedereen die in mijn afwezigheid naar mij hebben “gekeken “, de laatste blog hadden geliked en ook naar mij informeerde heel erg bedankt dat doet een mens goed om dat te constateren 💖

Ondertussen voel ik dat het rustiger in mij is geworden , afstand van negativiteit (dan bedoel ik niet hier in blogland ) in mijn dagelijks leven geeft weer ruimte , mijn paniekaanvallen zijn bijna niet meer voorgekomen. Ook heb ik laatst een positieve ervaring gehad bij een onplezierige situatie ik kreeg geen hartkloppingen erbij ik registreerde het en liet het voor wat het was.

We zijn onderweg geweest met de Camper naar Noord en Zuid-Fankrijk . Misschien komt er ook nog eens een blog van in ieder geval wel foto’s . 

Momenteel komen verschillende feestdagen eraan , Sint vindt ons te groot dus missen we die boot 😉

De eerste advent is morgen de aankondiging van Kerst die in aantocht is , dus ben ik creatief bezig met een aantal kaartjes te maken , leuk (nog ) om te doen en zo stuur ik niet alleen een kaartje maar zit tijd van mij er in geïnvesteerd , die schenk ik aan de ontvanger (s).

Niet omdat het moet maar omdat het kan 🌺

Lieve mensen geniet van elke dag en mochten jullie de feestdagen vieren heel veel plezier en vooral ontspanning  💖

Auteur:

Ik kan hier veel schrijven over mij, kom gewoon kijken ,leer mij kennen en kom als blogger erbij. Dit wil ik wel hier kwijt, ik ben 53 jaar jong,gelukkig samen met Ger en onze twee hondjes Yoshi en Pippy. Toch nieuwschierig ? Come join in

10 gedachten over “Kiekeboe…

  1. Wat fijn om weer wat van je te lezen, Laura! En wat geweldig dat het goed met je gaat. Ik heb je gemist, maar wist ook dat je tijd nodig had en wel weer zou verschijnen op het moment dat het voor jou goed voelde. Geniet van de komende, sfeervolle tijd!

    1. Langzaammm hahaha .
      Maar eh dat is heel normaal Rietepietz dat je op een gegeven moment niet vaak gaat kijken. Ik blijf weg en dan ga en kan ik niet andere verplichtingen opleggen om hier te blijven 😉

Laat een berichtje achter :-)