De beste Wensen

Goedeavond iedereen,

Langs deze weg wil ik iedereen een hele mooie jaarwisseling wensen en vooral voor 2017 :

Alle ingrediΓ«nten voor een goede Gezondheid.

Een Cocktail van Geluk en Rijkdom.

Dat ieder omringd mogen blijven door diegene die jullie lief zijn.

Heel veel plezier morgen, gezellig thuis , op een party , alvast een Gelukkig,Gezond en Super 2017 πŸŽ‰

19 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Ein gesundes neues Jahr wΓΌnsche ich dir und all deinen lieben. Wolfgang

    1. roadlaura1969 schreef:

      Daß wΓΌnsche ich euch auch Wolfgang πŸŽ‰

  2. matroos schreef:

    dank je Laura,jullie ook.

  3. gewoonanneke schreef:

    Voor jullie ook Laura Dank je wel.

  4. Corja schreef:

    Een heel goed 2017, Laura! In alle opzichten.

  5. Hillechien schreef:

    Een fijne jaarwisseling voor jullie en een spetterend 2017

  6. Marja schreef:

    Alle goeds voor jullie, Laura. Tot blogs in 2017.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Marja jij ook
      Prachtig Marja
      Een mooie jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2017 ❀

      Dat heb ik geprobeerd om op je zwijmel blog te plaatsen maar ik zie niks niet via Google of WP

      1. Marja schreef:

        Je kunt ook anoniem reageren. Probeer het maar eens, Laura.

        1. roadlaura1969 schreef:

          Nee niet Anoniem, Google, WordPress het verdwijnt maar verschijnt niet. Ik zie ook geen reacties onder je Zwijmel.

          1. Marja schreef:

            Niet op WP, wel op mijn originele blog.

            1. roadlaura1969 schreef:

              Ja precies rammelaars2 ik zie alleen je blog kan het reactie veld invullen, verstuurd maar staat niks .

              1. Marja schreef:

                Heel vreemd. Andere reacties komen wel door.

                1. roadlaura1969 schreef:

                  Daar straks had ik een witte achtergrond, net een rode , zag 5 reacties staan, deed nogeens 7 pogingen maar er wordt niks geplaatst.

                  1. Marja schreef:

                    Ik ben inderdaad bezig met het wijzigen van mijn lay-out, dus die kleuren kunnen wel kloppen.

  7. rietepietz schreef:

    Wat een mooie wensen , ik wil ze graag ook jou toewensen voor 2017. na een heel gezellige jaarwisseling.

  8. Regenboogvlinder schreef:

    Hoop dat je de feestdagen leuk hebt gevierd.
    Ik wens je nogmaals een super 2017 toe!

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dank je Treeske πŸ’‹

Laat een berichtje achter :-)

