Het begin van 2017

on

Oud op Nieuw wat stelt het nog voor, iedereen wenst elkaar het beste en wat lees je of hoor je op het journaal. Triest dat hulpverleners mishandeld worden, dat ze daar zijn voor ieder te helpen en dan zelf slachtoffer worden !
Het Vuurwerk, ook al zoiets geef ze een vinger en de pleuris breekt uit niet een paar uur nee een dikke maand en de klap volgt op de 31 ste de hele dag ! Mijn hondje was er doodziek van, wij natuurlijk ongerust !


Dan de Staatsloterij trekking wat een aanfluiting het programma, wachten tussen het zorgen voor Ladie op trekkingen    (die niet komen) Zoiets noemt men dan Staatsloterij show !

Vervolgens bezoek je de site controleert het wel 3 keer en nee geen prijs (je). Dus waar belanden de loten juist in de container. 

Wat hoorde nee las ik tot mijn schrik, de site had een storing!

Oke Editie.NL berichte erover en ook ik plaatste er mijn commentaar, met mijn persoonlijk verhaal. Dan heb je natuurlijk mensen die niet tussen de regels door lezen en als  * kijk mij ben ik even grappig* reacties tot *de juf met het vingertje * loten gooi je niet meteen weg , die bewaar je ! Nou ja na drie keer te hebben gecontroleerd ik niet deze keer !

Hahaha ik ga dan de confrontatie niet uit de weg bij zo’n nitwitten. Vooral als men begint persoonlijk te worden, word ik scherp en kon ze berichten dat de Staatsloterij niet zoals hun het zaakje als lost case zien en er met een transactie bewijs en prettiger was het om nog iets meer bij het verkooppunt van de aankoop te kunnen achterhalen afin !

Even kort, mijn zienswijzen is, niet geschoten is altijd mis ook al is de kans klein dat de Staatsloterij zo zou reageren en zie ze reageren inderdaad positief πŸ˜‰

Kunnen mensen het invoelen niet meer opbrengen ? Als ik bijvoorbeeld lees dat er mensen eerst wel gewonnen hebben en vervolgens niks of van 150 € in eens maar 5€  dat vind ik sneu en voor deze groep niet eerlijk, maar ja zo denk ik andere hebben dan leedvermaak!

Nee mijn leventje hangt niet af van twee halve sttaatsloten , het is meer het principe dat als van die kant een grove fout ontstaat dat een hernieuwd trekking logischer zou zijn, ieder die zijn aankoop kan overleggen bij het aankooopunt nieuwe loten geven !

Dat geschreven te hebben, heb ik vandaag ook heerlijk in de sneeuw gewandeld en gefotografeerd, de hondjes hebben hun rust terug, alles wordt weer normaal, geen feestdagen de komende tijd , tot Pasen duurt het nog even .


Nee goede voornemens heb ik niet gemaakt, dat wat in mijn mogelijkheden ligt probeer ik het hele jaar door af te maken zonder druk.

O ik had oliebollen gebakken met Oudjaarsdag ze waren heerlijk. Gisteren van Oliebollen mix Pisang Goreng gemaakt ook heerlijk.Bewerk


Mijn partner had koudeschotel gemaakt met gevulde eitjes, varkenshaasje in roomsaus .

Wat wil een mens nog meer een dak boven het hoofd, te eten en drinken en de gezondheid op peil houden, dat is toch rijkdom !

Echter een meevallertje blijft welkom πŸ˜‰

19 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Ein gesundes neues Jahr. L.G. Wolfgang

    1. roadlaura1969 schreef:

      Danke dir Wolfgang auch fΓΌr dich πŸŽ‰

  2. Villasappho schreef:

    Ja dat gedoe bij de staatsloterij was niet heel nice je foto’s wel prachtig gewoon

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dankjewel de eerste keer geΓ«xperimenteerd met foto’s in de sneeuw 😊

  3. Hillechien schreef:

    Ben ook blij dat de feestdagen voorbij zijn. Ik heb al die heisa over die loten niet meegekregen maar het moet zwaar balen zijn . Ja mensen leven zich niet meer in in anderen teveel individualiteit tegenwoordig jammer genoeg. Ik wens je een fijn jaar toe.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dankjewel Hillechien ook voor jou een mooi jaar.
      Ja sowieso op Social media wat daar rond geslingerd wordt, het is dat ik mensen heb die ik nu al jaren ken via msn nu op Facebook, anders had ik Facebook opgedoekt .

      1. Hillechien schreef:

        ik heb ook zo’n haat-liefde verhouding met facebook

  4. Darling Doormat schreef:

    Heerlijke foto’s en gerechten Laura! Voor 2017 wens ik julllie toch minstens 1 meevallertje!

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dankjewel Babette dat wens ik jullie ook !
      Moet bekennen dat eten en fotografie opzich zijn ook mooie meevallers zolang dat nog kan mag ik tevreden zijn 😊

  5. rietepietz schreef:

    Het was hier gelukkig vrij rustig in de aanloop naar oudjaar.en zelfs met de jaarwisseling viel het reuze mee.
    Ik kon het nieuwe jaar dus zonder ergernissen in want ik kijk nooit naar de trekking, laat gewoon af en toe de opgespaarde loten bij de sigarenwinkel waar ik ze altijd koop controleren.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dat is het beste Rietepietz, wij spelen zelden dus wisten niet wat we konden verwachten qua uitzending, toen tot 3 keer toe gecheckt zonder enige melding van off-line of deze pagina is momenteel niet bereikbaar. Tja dan heb je na zo’n lange avond/nacht met zorgen en ergernis zoiets *het zei zo*.

      Maar al doende een ervaring rijker πŸ˜‰

      1. rietepietz schreef:

        Wij spelen maandelijks 2 “vijfjes” , als je niΓ©t meedoet kun je zΓ©ker niets winnen en gemiddeld “verdienen”we de helft van de aanschaf terug. Dan heb je voor weinig toch die inimini piepkleine kans op een vijfde deel van een grote prijs.

        1. roadlaura1969 schreef:

          Dat is zeker zo Rietepietz, wij spelen bijna wekelijks de Euro jackpot Ñ 2 euro per lot 😊

  6. ria schreef:

    De op één na laatste zin wat wil een mens nog meer……dat is het voor mij .
    Lieve groet

  7. Regenboogvlinder schreef:

    Mooie foto’s en jullie jaar is goed begonnen!
    En als je je tevreden voelt en blij bent met wat je hebt.. wat wil je dan nog meer hè.. helemaal mee eens!
    XXX

    1. roadlaura1969 schreef:

      Zo is dat Treeske , gezondheid voorop , een dak en een gevulde buik πŸ’‹

      1. Regenboogvlinder schreef:

        ❀️☺️

  8. natuurfreak schreef:

    Bedankt om mijn blog te volgen.Mooie winterfoto’s.Vooral de distels in een sneeuwkleedje vind ik top.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dankjewel 😊
      Elk seizoen heeft zijn charmes ook nu met de vorst.

      Ik ben geen “trouwe” volger kan tijden zelfs op mijn eigen WP niet actief zijn , echter de interesse als ik voorbij kom is welgemeend 😊

Laat een berichtje achter :-)

