Soms als het kon…

on


Laatst was op het Nieuws dat een man in , ik dacht in Amerika Red Bull had aangeklaagd nadat hij tig van blikjes had gedronken en nog steeds niet vliegen kon ! Immers “Red Bull geeft je vleugels”…

Ik moest erom grinneken want de beste man heeft 6 miljoen dollar gekregen “nou als je daar geen vleugels van krijgt ” !

Nu spits ik mij niet op reclames om perse dat product te moeten hebben in de steeds betere , krachtigere en vernieuwende versies !

Toch denk weleens soms als het kon zou ik ook  wel eens zo’n mega giganten aan de *portemonnee * tand willen voelen want het klopt gewoon niet , ze zeggen toch bij elke verbeterde versie dat het andere niet deugde ?!

Het deugd ook niet, neem nu vaatwastabletten/tabs/pods nu  , meer glans, blinkt als nieuw enzv..

Nou ik kon elke keer de kopjes nawassen de thee /koffie waas bleef erin , eerst dacht ik dat het was programma (eco) te laag was maar ook daar lag het niet aan !

Eergisteren dacht ik weet je wat pleur een vaatwastab erin en een flinke scheut AZIJN middenin het gat en ja hoor de kopjes kwamen er als nieuw uit, geen nawassen/schuren het is SCHOON !

En omdat we elke dag beduveld worden of het nu om huishoudelijke producten gaat of om verstopte suikers en zouten, iets waar we toch voor betalen, onze gezondheid beΓ―nvloed wordt erdoor en niemand in grijpt op die momenten wilde ik Soms als het kon net als in Amerika hun ook kunnen aanklagen voor dubbele waterverspilling , het milieu belasten en onze gezondheid te manipuleren !

If i could i would , o yeah !

18 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Marja schreef:

    Azijn ga ik ook eens proberen. Hier blijft ook aanslag van de thee achter in de glazen mokken.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Hier was dat ook zo Marja, nu heb ik die kopjes eens niet na gewassen heb ze terug de vaatwasser in gedaan met natuurlijk andere afwas de vaatwastablet toegevoegd in het bakje. En midden in de machine waar het gat/rooster zit een flinke scheut azijn en ben dik tevreden het is nu schoon 😊

  2. Hillechien schreef:

    gelukkig geen last van maar ben wel overgestapt van die dure krengen naar de goedkoopste van de Lidl en werken net zo goed

    1. roadlaura1969 schreef:

      Hier ook Hillechien merkloos, Aldi, Lidl of Albert Heijn want duur of goedkoop het resultaat was hetzelfde, tot nu ik Azijn erbij doe is het eindelijk schoon 😊

  3. rietepietz schreef:

    Bof ik even, ik heb geen afwasmachine;-) en ik ben ook te nuchter om in al die reclameboodschappen te geloven. Gewoon het gezonde verstand gebruiken is het beste, desnoods mΓ©t een drupje azijn;-)

    1. roadlaura1969 schreef:

      Zo is dat Rietepietz, ik mis zelfs de oude afwasborstels van brilo of hoe dat toen heette, dat ging lekker over de vaat heen , terwijl die half slappe dingen ook al zijn “gebruiksaanwijzing ” nodig heeft en ik “aai” niet bepaald. Afin probleem opgelost letterlijk πŸ˜‰

      1. rietepietz schreef:

        En je kan Γ‘ltijd nog de machine de deur uit doen;-)

        1. roadlaura1969 schreef:

          Als die echt de geest geeft komt er ook geen nieuwe 😊

  4. son370 schreef:

    Gelukkig was ik nog alles afmet de hand πŸ™‚

    1. roadlaura1969 schreef:

      Als deze stuk gaat, is het ook back too basic 😊

  5. Kakel schreef:

    Zo heb ik nog nooit van mijn leven de wc of douche schoongemaakt met chloor. Ik gebruik groene zeep. Het ruikt heerlijk en werkt net zo goed. En een handje soda tussen het vloeibare wasmiddel helpt goed tegen vlekken.
    We moeten niet blindelings de reclames volgen maar zelf onze eigen keuzes maken. Keuzes waar je achter kunt staan!
    Goed dat je het onder de aandacht brengt.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Jij hebt ook goede tips, idd groene zeep gebruikte mijn moeder ook vroeger, thnx voor de reminder!
      Soda ook een goede tip ga ik zeker doen , krijg de witte shirts namelijk niet “wit”.

      Dank je Kakel πŸ‘

  6. ria schreef:

    Mijn afwasmachine zou ik niet willen missen. Ik heb weinig theedrinkers en die theeglazen was ik af met de hand. De rest gaat in de machine en ik heb gelukkig geen problemen. Af en toe een flinke scheut azijn is goed ook voor doorspoelen van koffiezetapparaten, wasautomaten enz..

    1. roadlaura1969 schreef:

      Hier wordt thee in de ochtend gedronken bij het ontbijt, gelukkig werkt het azijn.
      Ja voor mijn koffiemachine gebruik ik het ook , hahah kwartje viel met de vaatwasser laaaat πŸ˜‰

  7. ria schreef:

    Zo leer je steeds bij πŸ™‚

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja idd en gelukkig nooit te oud ervoor πŸ˜‰

  8. natuurfreak schreef:

    Men moet met alles wat men doet zijn gezond verstand gebruiken en veel tips van vroegerr lossen nu nog heel wat problemen op.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dat sowieso, wat ik aan wilde geven is dat ze in Amerika met die onzin er niet mee wegkwamen, het valt elke keer op dat elke formule nu “nog beter” is , in de reclames .

      Neem nu die vaatwastabletten ze reinigen niet veel , wordt wel het mee milieu belast en zo zijn nog van die producten waar de afval niet minder maar meer erop wordt, los nog of het zin heeft ze te ver of gebruiken.

Laat een berichtje achter :-)

