Opnemen…

Zo wordt je als maar slimmer, alhoewel het een triest gegeven is dat men het zover drijft dat een mens overgaat tot dergelijk tegen gas .

Ik zit zelf al weken te zoeken naar een goed abonnement voor Mobiel internet dat ook geldig is in de EU , belminuten en/of SMS is van weiniger belang . Dat doe ik wel maar uiterst beperkt ik hang niet graag aan de telefoon. Afin ik zoek een bundel die bij mij past. Nu als je sites afstruint zie je heeel veel en tegelijkertijd heel weinig , dat laatste voiral als het draait om EU verbruik dus dat waarom ik nog geen bundel heb kunnen vinden, want de weinige info laat tegenstrijdigheden ook nogeens de kop op steken. “Ja het is geldig in 43 landen”, gaat u langer moet u een extra pas boeken 2 weken geldig, bij ons mag u 60 dagen enzv ..”

Zucht ja wat nou o ik zie het daar schiet ineens de bundel omhoog omdat je het 60 dagen in de EU mag gebruiken, nee dan vind ik het nog te duur en ongelimiteerd nog duurder pfff 

Bij de ander staat ook ongelimiteerd en toch minder ohhh daar gaat je snelheid omlaag bij het bereikte x aantal verbruikte GB  pfff

Ik word gebeld , ah Vodafone waar ik prepaid klant ben ! Mevr mag ik u een aanbieding doen om van prepaid naar een abonnement over te stappen ?! Oh dat komt geroepen doet u mij maar eens een voorstel want persoonlijk zie ik op uw site en de concurrentie door de bomen het bos niet meer  !

Hij bood een bundel aan afgestemd op mijn verbruik momenteel.  Ik legde hem uit waar mijn bundel uit moest bestaan wat mijn eisen waren om dan ook tot eventueel overstappen over te gaan. Kort door de bocht, een bundel waar ik niet achteraf op extra kosten zou komen. Hij deed me wederom een aanbod waar genoeg GB’s inzaten voor de gehele EU en het maakt niet uit hoelang je onderweg was in de EU en met ongelimiteerd gebruik bellen,sms en internet, alleen bij het opgaan van de GB ’s gaat wel de sneldheid iets terug !

Oke ik wil het mij overleggen, dat is goed mevrouw we bellen u terug. Tijdens dat gesprek liet hij weten dat als het tot een deal zou komen het gesprek opgenomen zou worden op het punt dat een mondelinge overeenkomst tot stand zou komen.

Hmmm ik wist nu niet de naam van de bundel dus research kon ik niet doen , wel de afweging maken of het zich zou lonen. Hij zei iets over opnemen, verrek dat is een goed idee! Echter dan zoek ik mij een app zodat ook ik het kan opnemen en terug kan luisteren mocht er iets optreden wat niet de bedoeling was.

Noem het intuรฏtie..

Dinsdag belde hij terug , mijn app neemt van begin op tot eind,we spraken alles nog eens goed door. Ik had genoeg vragen, zoals , mocht mijn GB’s op zijn en ik ben op vakantie kan ik dan toch mijn ding doen zonder extra kosten?

Ja mevrouw u snelheid wordt alleen lager maar u hebt geen extra kosten !

Dus het blijft allemaal binnen bundel ?

Ja geen omkijken meer !

Nou oke dan ga ik akkoord!

Hij noemde alles van de bundel op en dat alles ongelimiteerd was !

Ik had een mondeling contract en toch voelde het niet goed.

Ik zou een bevestingsmail krijgen niet gekregen, dus via FB in een pb om hulp gevraagd aan Vodafone. 

Zei hielpen mij en ik kreeg mijn bevestiging. Ik keek die na en zag bij de status een verkeerd mail adres , er stond bij de bundel iets opgesomd wat vraagtekens opriep. 

Dus ik met die gegevens bij hun op de site uitgezocht wat dit werkelijk zou betekenen, nu kwam ik tegen dat je een blox diende in te schakelen om als je door je GB ’s was toch nog kon internetten. Euhh dat had hij mij ook mogen vertellen. 

Met dat gegeven en het gegeven dat mijn e-mail niet klopte ben ik weer naar de PB box gegaan bij Vodafone op FB en legde ze dat voor. Daar kreeg ik de juiste informatie en wel dat je inderdaad de blox moest activeren en nee je kon wel gebruik maken van WhatsApp en email maar dat was het dan ook en nee deze blox kon je op vakantie niet activeren. 

Nou ja ik was teleurgesteld en schreef wat me beloofd was , ze kon het goed begrijpen.  

Ik luisterde mijn opname terug misschien heb ik wel iets niet begrepen of door de info iets niet meegekregen, nee hoor hij heeft mij inderdaad de verkeerde info gegeven. 

Gisteren heb ik alles laten annuleren want daar ga ik niet mee in zee.

Ze hebben dat ook gedaan, ook nu zou ik een bevestiging krijgen niet gebeurd. Vanochtend gebeld met Vodafone, vreemd mevrouw dat u niks hebt ontvangen maar wees gerust alles is opgenomen!

Ik dacht bijmezelf ja inderdaad alles is opgenomen maar bij mij van A tot Z alleen dit laatste stukje moest ik nog hebben en die heb ik nu !



19 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Hillechien schreef:

    bah daar hou ik nou ook niet van zo door de telefoon brr goed dat je alles opgenomen hebt

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ik ben sowieso niet iemand van het bellen en dergelijke telefoontjes breek ik ook meestal af, in dit geval was ik opzoek naar een bundel.

      Ja het is een stok achter de deur mocht men de automatische incasso door laten lopen.

  2. ria schreef:

    Ja zo zie je door de bomen het bos niet meer ,of door de beloftes de kleine letters niet meer.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja Ria en vooral nu de roamings kosten weggaan staan de Website’s vol met “aanbiedingen “. En veel tegenstrijdige info of halve info op de site’s.
      Toen ik gebeld werd was ik eens blij hahaha, daar ik dacht zo een expert die precies vertelt wat wel en niet kan/ mag !
      Helaas pindakaas niet dus.
      Gelukkig was ik er optijd achter!

  3. Regenboogvlinder schreef:

    Ik kan me voorstellen dat je met je sportschool-deblacle extra voorzichtig bent met abonnementen. Pfff en nog gaat het niet goed. Succes, hoop dat je toch vindt wat je zoekt..

    1. roadlaura1969 schreef:

      Precies, ik probeer me niet een tweede keer te stoten ๐Ÿ˜‰
      Dank je wel!

  4. majaer schreef:

    Ik kan mij voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet pffff

    1. roadlaura1969 schreef:

      Klopt Marianne en het kost sowieso genoeg.

  5. Jammer toch dat je de mensheid niet kan vertrouwen. Ik ben benieuwd of ze diegene die het bij jou heeft afgesloten ook nog hebben aangesproken. Ik heb een simonly, daar ben ik wel tevreden over. Voor in Europa hoef ik niet, want ik ga toch niet op vakantie in Europa.

    Love As Always
    Di Mario

    1. roadlaura1969 schreef:

      Goedenavond Mario,
      Deze zou ook onder sim only vallen met een eu bundel.

      Zoals ik het heb begrepen via FB zou het teruggekoppeld worden naar hem of de afdeling.

      Verder heb ik nog meer huiswerk gedaan en wacht nog even wat andere providers gaan doen m.b.t een EU bundel .

      Ik ga niet van opzet uit anderzijds denk ik dat de hoge bazen veel verlangen van hun medewerkers, elke dag nieuwe acties en andere voorwaarden fusies met andere bedrijven enzv. .Ze zouden dan beter hun personeel opleiden en zorgen dat ze ook direct bij hand hebben wat in een desbetreffende bundel erbij of niet erbij zit.

      Gelukkig is er (hopelijk )niks aan het handje ๐Ÿ˜‰

      Fijne avond groetjes Laura

  6. rietepietz schreef:

    Alleen al daarom heb ik nog steeds m’n oude Nokia, ik heb bijna niets nodig en wil dag gedoe met abonnementen niet, Ik zou er helemaal gek van worden, nou ja, nรณg gekker dan ik al ben;-)

    1. roadlaura1969 schreef:

      Gelijk heb je als je niet meer nodig hebt ๐Ÿ˜Š
      Dat laatste zijn we allemaal een beetje ๐Ÿ˜‰

  7. Villasappho schreef:

    Mij is altijd geleerd niks aan de deur of telefoon te kopen. Misschien een tip om ter harte te nemen je ben al de zoveelste die erin is gestonken. Mobiel in het buitenland is in opkomst wacht er mee tot meer providers het hebben nu is het nog onnodig duur.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Grootgelijk het telefoontje kwam op een moment dat ik “zwak” was , gezien het huiswerk dat ik gedaan had en geen stap verder kwam.

      Nu afwachten en thee drinken ๐Ÿ˜‰

  8. Marko schreef:

    I greet you and wish you a nice weekend.

  9. Kakel schreef:

    Ik heb een Simpel abonnement. Nog net geen tientje per maand. Ik houd niet van bellen.
    Een slechte zaak dat je bent opgelicht, want zo zie ik het. Tegenwoordig moet je overal iets achter zoeken, lijkt het wel, in plaats van dat je iemand kunt vertrouwen. Bah!

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ik bel haast nooit omdat me dat ook kriebels bezorgd ben geen beller. Echter we hadden vorig jaar pech onderweg en vh prepaid Internet viel de verbinding weg, dus moesten we bellen en Internet Extra bundel activeren dat bracht buiten de pech ook extra kosten mee.
      Vandaar dat ik opzoek ben naar een goede bundel,waar alles inzit ๐Ÿ˜Š

  10. natuurfreak schreef:

    Beter nog even wachten want er komen prijs verminderingen en wetten en dan ben je beter beschermd

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja dat zijn we nu ook aan het doen , dank je ๐Ÿ˜Š

Laat een berichtje achter :-)

