Gruissan 

Voor wij hier kwamen hadden we ook nog andere plekjes aangedaan echter hier doet de volgorde er niet zo toe. 

Na een flinke ruk gereden te hebben kwamen we in Gruissan aan de zuidkust in de Aude. Veel bergroutes gehad  ons 21 jarige camper deed het geweldig, eenmaal in Gruissan op de Camperplaats ging ik onze staplaats betalen en dan konden we ons weer ontspannen, niet dus want de Camper  sprong niet meer aan !

Ja hij had geen zin meer, het geluk dat we al binnen de slagboom stonden en op bestemming, direct contact gelegd met de ANWB, deze stuurde een Franse afsleepdienst *niks nederlands zoals op tv* . Nou we hoefde gelukkig niet afgesleept te worden, kregen een bus startpilote waardoor hij weer aansprong. Het heeft heel wat bloed,zweet en onnodig geld gekost wat er daarna nog volgde om uiteindelijk de permissie te krijgen om verder te mogen rijden en het bij thuiskomst te laten repareren!

We moesten wel eerst een garage raadplegen, bij het horen van de *mogelijke * diagnose  en dat ze gretig waren te beginnen heeft Ger duidelijk de rem aangetrokken aangezien het naar prijs opvoering rook . We zijn met de startpilote goed uit de voeten gekomen om daarna naar huis te keren maar eerst nog genoten van enkele plekken zoals hier in Gruissan 😊

22 reacties Voeg uw reactie toe

  1. matroos schreef:

    Idyllisch Laura,de startproblemen natuurlijk niet.Hopelijk is het alsnog opgelost.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dank je Dieneke 😊
      Ja gelukkig wel thuis !

  2. Kakel schreef:

    Wat een mooie foto’s! Ik krijg meteen zin om mijn biezen te pakken (-:
    Maar goed dat jullie niet snel te bedotten zijn. Het heeft jullie waarschijnlijk handenvol geld bespaard. Goed gedaan!

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja en of , niet dankzij de ANWB die dwongen ons om maar te laten repareren!
      Dat deden we dus niet en het scheelt ons enorm aan €€€
      Plaatsje is mooi en in het voor/naseizoen lekker rustig 😊

  3. Marja schreef:

    Aude, een prachtige streek. Gelukkig hebben jullie je niet laten foppen.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Nee niet laten foppen 👍
      Aude is prachtig Marja 😊

  4. Hillechien schreef:

    prachtige streek zo aan je foto’s te zien, wat minder zijn de startproblemen hopelijk inmiddels opgelost

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja het is opgelost gelukkig 😊 De streek is inderdaad prachtig, vind ik Frankrijk sowieso 👍

      1. Hillechien schreef:

        nou dan ben je nog niet hier net over de grens geweest

        1. roadlaura1969 schreef:

          Alleen op doorreis 😉

  5. rietepietz schreef:

    In ieder geval zijn jullie ermee geholpen geweest om weer thuis te komen, dat is ook veel waard. En met prachtige foto’s die je vast weer snel doen terugverlangen naar die plaatsten.

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja het verlangen is er weer, dit keer willen we de lavendelvelden bezoeken in Frankrijk 😊

  6. Darling Doormat schreef:

    Alweer leuke beelden, Laura! Hopelijk brengt de oude camper jullie nog gezwind naar dergelijke plekjes!

    1. roadlaura1969 schreef:

      Dankjewel Babette daar gaan we voor 😉

  7. די מריו schreef:

    Ik ben daar nog nooit geweest, maar ik krijg wel meteen zin in vakantie als ik dit zie. Daar komt natuurlijk ook bij dat het in Nederland op dit moment gewoon dertig graden te koud is.

    Love As Always
    Di Mario

    Ps… weet jij hoe het kan dat als ik op jouw naam klik bij je reactie bij mij dat ik dan naar spamsites ga?

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ik verlang ook al terug naar warmer weer Mario 😊

      O dat is heel vervelend, ik heb dat ook gehad bij een andere site die ik bezocht en er ook verder niet meer bij stilgestaan omdat het nu niet meer voorkomt.
      Nu je deze vraag stelt aan mij heb ik even Google geraadpleegd misschien heb je iets aan deze link met info
      https://www.frankwatching.com/archive/2015/05/06/ruim-je-google-analytics-op-zo-kom-je-af-van-spamverwijzingen/

      Ik heb zo’n automatisch bot eens toestemming gegeven kijken of deze idd spam tegenhoudt, verder ken ik me totaal niet uit, hoop in ieder geval dat het stopt, spam is ronduit vervelend en hinderlijk.
      Dank je voor het melden .

  8. kowkla123 schreef:

    ich wünsche dir Gesundheit bei dieser Kälte

    1. roadlaura1969 schreef:

      Danke schön Klaus, lg Laura 😊

    2. די מריו schreef:

      Het vreemde is dat ik geen analystics gebruik van google en ik heb het ook alleen bij jouw naam als ik er op klik. Terwijl de url wel goed is als ik zo kijk. Totdat ik er op klik. Heel jammer.

      Love As Always
      Di Mario

      1. roadlaura1969 schreef:

        Dat is zeker heel spijtig en ook ergerlijk want aan spam kleeft ook “rotzooi ” .

        Groetjes Laura.

  9. natuurfreak schreef:

    Gelukkig zijn jullie terug thuis geraakt want ginder profiteren ze er van en ze laten de reknig veel te vaak onnodig oplopen

    1. roadlaura1969 schreef:

      Ja was een hele opluchting toen we thuis aan kwamen 😊

Laat een berichtje achter :-)

