Geplaatst in Foto's, hond, Koffie Praatje, natuur, Nederland, Ontspanning, Persoonlijk

Kans benutten

Afgelopen week een redelijke dag gehad m.b.t het Weer en dus de schoenen aan en heerlijk een stukje gelopen met de Hondjes. Vanochtend was het droog en ben ik er ook gauw weer eruit gegaan met de hondjes. Ik zit dit nu vanaf het terras te typen onder het genot van een Cappuccino en Zon. Ik voel me net alsof ik even mag luchten en dan weer terug op “Cel” mag . Net een Opa overhoord hoe hij zijn kleinzoon vroeg foto’s van hem met hun kleinzonen samen te maken. Ik heb gelijk aangeboden om een foto van ze alle 3 samen te maken, dat is wel zo leuk samen. Afgelopen week heb ik foto’s gemaakt van de Molen buiten de Camping, stukje Heuvelland met een Nederlandse Molen.

Auteur:

Ik kan hier veel schrijven over mij, kom gewoon kijken ,leer mij kennen en kom als blogger erbij. Dit wil ik wel hier kwijt, ik ben 53 jaar jong,gelukkig samen met Ger en onze twee hondjes Yoshi en Pippy. Toch nieuwschierig ? Come join in

27 gedachten over “Kans benutten

  1. Oh maar dat is heerlijk nieuws, terug naar je eigen huis, super! En je hoeft maar 7 km te fietsen om weer van die mooie omgeving te genieten. Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens he meis!

  2. Je zit daar te midden van een prachtige omgeving. Wat ziet de wereld er een stuk mooier uit hè, met een blauwe lucht? Je foto’s knapper er ook enorm van op. Anders ik wel (-: Toch is je mooiste het staande exemplaar met je hond, de boom en het wandelpad. Heel sfeervol.

    1. Zat, we zijn inmiddels gelukkig weer thuis en het is 7 km van ons vandaan. Heerlijk in eigen huis, vloer ligt nog niet helemaal maar we kunnen zitten en slapen 👍

      Dankjewel, het wandelpad komt uit Ubachsberg vandaan en kijkt zo naar de Camping in Colmont waar we 4 weken stonden.

  3. we duimen nog maar even verder…. al hoe mooi dingenook kunnen zijn… .uitkijken naar de dag dat alles weer dik in orde is en je weer kunt genieten van je alles dat je ‘van mij’ mag noemen

  4. Ik ben een tijdje weg geweest. Is het leed nu geleden en is het huis weer netjes?
    Hier nu warm in België. Maar over een paar uur is Maria op weg naar Granada en ik naar mijn huis.
    Daar wacht het onkruid!!!! 🤣

    1. Hoi Plato en Maria, langzaam keert de rust weder de Woonkamer is op de Meubelen na toppie, de Meubelen worden ergens oktober geleverd, tot die tijd de “oude” gebruiken. Maar we zijn blij dat we weer kunnen wonen 🙃

      Hier in Limburg is het ook warm. Ja onkruid blijft groeien die houden nergens rekening mee en kunnen tegen alle weersomstandigheden. Hopelijk als Maria naar Granada reist dat de hittegolf verdwenen zal zijn.

      Groetjes aan jullie beiden 🌞

Laat een berichtje achter :-)